Podrška korisnicima LG-jevih proizvoda na srpskom jeziku iz regionalnog korisničkog centra

Korisnici uređaja kompanije LG Electronics od septembra moći će da dobiju sve neophodne informacije na srpskom jeziku, pozivom na broj korisničkog centra 011–36-30-500. U regionalnom centru smeštenom u Budimpešti, radiće 23 operatera koji su prošli četvoronedeljnu obuku i koji će pružati pomoć korisnicima iz Srbije, Mađarske, Hrvatske, Bugarske i Rumunije.

 „LG-jev korisnički centar u Mađarskoj je veoma značajan ne samo za nas, zemlje iz regiona, već i za celu kompaniju LG Electronics na globanom nivou. Razlog je jednostavan – briga o korisnicima naših proizvoda je jedan od prioriteta kompanije LG. Ukoliko imaju bilo kakvo pitanje, mi smo tu da im odgovorimo u najkraćem mogućem roku i da budemo maksimalno efikasni pri tome“, izjavio je Nemanja Milešević, rukovodilac LG-jeve servisne mreže za Srbiju i Crnu Goru. „Otvaranje linije za Srbiju, gde će korisnici moći da dobiju sve neophodne informacije na srpskom jeziku, predstavlja još jedan korak napred kada je u pitanju unapređenje usluge na lokalnom tržištu.“

Regionalni korisnički centar kompanije LG Electronics premešten je iz Poljske u Mađarsku (Budimpešta), čime će se svakako poboljšati brzina i kvalitet usluge. Pored korisnika iz Srbije i kupcima iz Mađarske, Hrvatske, Bugarske i Rumunije, biće pružena usluga na maternjem jeziku. Svi operateri su prošli četvoronedeljnu obuku u prostorijama LG Electronics-a u Budimpešti. Takođe, još jedna od prednosti novog centra jeste i da operateri dele prostorije sa serviserima, te će vaš sagovornik uvek moći da vam pruži preciznu i tačnu informaciju.

Broj telefona LG call centra je kao i do sada 011–36-30-500 i to po ceni nacionalnog poziva. Radno vreme je od 8 do 18 časova radnim danima.

Izvor: LG


DevOps Testing
Bizit

Twitter