BIZIT plus

31.-38. Na autoputu u petoj brzini

W31-38Došlo je vreme da odradimo pretposlednju temu ove četrdesetčasovne vožnje – autoput.

Počelo je pričom o specifičnostima autoputa, znacima koji se tu mogu pojaviti i praktičnim savetima o ponašanju. Na autoput smo se uključili lako i to preko saobraćajne trake za ubrzavanje. Sledile su komande za davanje gasa i prelazak u veću brzinu. Stigli smo tako i do pete. Prešli smo Gazelu i brzo se, posle  jedne pumpe, isključili sa autoputa. Prestrojavanje je bilo neprijatno zbog velikog broja vozila i poprilične brzine. Kod komande da iz pete pređem u četvrtu instiktivno sam počeo da pomalo kočim “ne bih li prethodno prilagodio brzinu za takvu promenu nadole”, ali sam tu čuo da se ne autoputu NE KOČI zbog takvih stvari, i da se kod takvih brzina ta promena može odraditi odmah.

Inače, osećao sam se neprijatno, i pri takvim brzinama i u tim okolnostima su mi čak i velike table sa objašnjenjima pravaca prosto proletale pored i iznad glave. Imao sam osećaj da ću, ako brzo ne pronađem izlaz, ubrzo stići u Mađarsku. Naravno, isključili smo se na petlji kod arene (to je inače kružni tok) i preko Brankovog mosta vratili u stari deo grada.

Na našoj periferiji smo odradili još nekoliko polukružnih okretanja i gotovo…

Za poslednja dva časa najavljena je tema “Noćna vožnja”, a termin po prvi put zakazan za 22 časa. Čuo sam da milicija voli da zaustavi takve vožnje i da proveri vreme u kome su započete. Za mala odstupanja spremni su da kažnjavaju instruktore sumama i od 50.000 dinara. Ako termin slučajno pređe ponoć, smatra se da je to novi DAN (zamislite… :)), što vuče neke druge neprijatnosti. Pa, budžet nekako mora da se popuni.

P.S. Autoput u testovima i pripadajući znaci (i štosovi) biće objavljeni u posebnom nastavku!

Facebook komentari: