Adacta postala LS Retail Gold Partner za 2016.

Kompanija Adacta, kuća poslovnih softverskih rešenja, stekla je status zlatnog partnera (Gold Partner) kompanije LS Retail za 2016. godinu. LS Retail je softversko rešenje za maloprodaju u okviru Microsoft Dynamics NAV sistema za upravljanje resursima kompanija, i sastavni je deo mnogih Adactinih projekata u industrijama maloprodaje i ugostiteljstva u Srbiji i širem regionu. LS Retail rešenje je instalirano u više od 120 zemalja, u više od 3.700 kompanija sa 55.000 prodavnica.

Adacta-LogoStatus „LS Retail Gold“ osvaja se na osnovu postignutih rezultata u prodaji i plasmanu rešenja, ispunjavanja visokih standarda u pružanju usluga i podršci klijentima, kao i zadovoljavanja striktnih kriterijuma u radu i posvećenosti kao partnera kompanije LS Retail.

„Drago nam je što smo statusima zlatnog Microsoft ERP i CRM partnera dodali još jedno priznanje u istom rangu. LS Retal Gold status potvrđuje Adactinu ekspertizu i konkurentnost u implementacijama specijalizovanih, namenskih rešenja za pojedine industrije na širem regionalnom tržištu“, izjavio je tim povodom Ivan Đolić, direktor prodaje u Adacti Srbija.

Ivan Đolić, Adacta
Ivan Đolić, Adacta

„U veoma uspešnoj godini za kompaniju LS Retail, zahvalni smo partnerima koji su se posvećenošću i napornim radom istakli u vremenima velikih promena u delatnosti maloprodaje“, izjavio je Magnus Norddahl, direktor kompanije LS Retail, i nastavio: „LS Retail sa zadovoljstvom nagrađuje kompaniju Adacta za odličan rad u prethodnim godinama i napredak u okviru LS Retail partnerske mreže. Naši zlatni partneri obavili su izvanredan posao pružajući pomoć i podršku klijentima u ostvarenju poslovnih ciljeva – i zbog lojalnosti i pokazanih performansi zaslužuju našu najvišu ocenu“, zaključio je Norddahl.

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: