B-LINK 2009: Bilten 02

Petak, 2. oktobar – ADVERTISING COMMUNICATION (FAST FORWARD)

clip_image001

Beograd, 2. oktobar: Večeras je u prostoru O3ONE-a protekao drugi dan festivala koji se bavio temama iz oblasti naprednog oglašavanja, advertisng-a i metodama direktnog marketinga.

Prezentacijom Database management koju je održao Dejan Pecaranin ispred kompanije Benet Kernel počeo je drugi dan festivala, sa programskom celinom ADVERTISING COMMUNICATION. Ovaj deo programa festivala posvećen je poslovnim korisnicima, kompanijama i korporacijama, odnosno njivom identitetu na Web-u. Na ovoj prezentaciji govorilo se o najnaprednijim strategijama dolaženja do potrošača i načinima da se određeni proizvod što uspešnije plasira na tržište. To u sebi sadrži paradoks, jer se ispostavlja da je određivanje onog dela populacije koji nije ciljna grupa bitniji za rad na tom polju.

Kako je ovaj deo programa ovogodišnjeg festivala je posvećen poslovnim korisnicima, kompanijama i korporacijama, odnosno njivom identitetu na Web-u, kroz iskustvo agencije HttPool i prezentaciju Radeta Tričkovića, imali smo prilike da čujemo šta je to Bihejvioralno oglašavanje i koji su načini da se određeni klijenti targetiraju, te se u skladu sa tim, pozicionira i najadekvatnija moguća kampanja. Pošto je ova godina recesivna u skoro svim industrijskim granama, mišljenje predavača je da ce ova metoda tek zaživeti na našim prostorima.

U okviru predavanja Limenka kao novi kanal komunikacije predstavile su nam se dve kompanije: Klik mee i Ball pacaging Europe. Boris Dragović i Boris Smoje su, kroz retrospektivu razvoja tehnologija na ovom polju, predstavili da i offline formati mogu postati digitalni. Pivska ambalaža na kojoj se nalazi 2D tag, postala je novi modalitet komuniciranja sa digitalnim svetom. Klik mee je omogućio upotrebu interneta preko mobilnog telefona na do sada najpersonalizovaniji način. Njihov zajednicki cilj je da korisnici postanu što familijarniji sa ovom formom.

Završna prezentaciju Urban bug-a o svom online izdanju prikazala je benefit skupljanja informacija na jednom mestu i to u virtuelnom prostoru. Pored štampane forme gde postoje tekst i fotografije, na sajtu postoji i web radio – 100 svetskih radio stanica koje možete slušati dok surfujete. Takođe, postoji i web prodavnica gde se predstavljaju mladi dizajneri. Ljudi su informisani o postojanju Urban Bug-ovog foruma koji je startovan, što predstavlja direktnu komunikaciju i pravi online community.

Treceg B-LINK dana vas očekuje:
Internet communication (connect to interact)

18h – CDMA u Srbiji Media Works
19h – Uberlife – Emote productions 
20h – Internet ispod haube – Istok Pavlović
21h – Da li već živimo u virtuelnoj realnosti – Nataša Bajc

Detalje o svakom pojedinačnom programu možete pročitati na adresi
www.b-link.org/blog

www.b-link.org


Microsoft
Bizit
Excel kuhinjica

Twitter