Bing za iPad

Microsoft je sedmog aprila lansirao Bing za iPad, prvu aplikaciju te kompanije za Apple-ov tablet. Bing za iPad omogućava korisnicima da tragaju po internetu Microsoft-ovim alatkama, ali nije pretraživač, bar ne zvanično, inače ne bi mogao da prodre u App Store. Apple ne prihvata pretraživače koji nisu u njegovoj onlajn prodavnici aplikacija. Zbog toga se sadržaji prikazuju unutar Bing aplikacije i ne mogu se otvoriti u iPad-ovom osnovnom pretraživaču ‒ Safari­-ju.

Stručnjaci ističu da je Bing napravio odličnu aplikaciju. On nudi tradicionalnu pretragu, ali i pristup većem broju informacija ‒ od najnovijih vesti preko vremenske prognoze i filmova do finansija. Bing funkcioniše kao pretraživač, što sa stanovišta korisnika ‒ i jeste.

Bing se sve više probija i u februaru se 13,6 odsto korisnika opredelilo za ovaj pretraživač. Ako tome dodate Yahoo, koji sad koristi Bing-ove alatke za prikazivanje rezultata, to je 29,7 odsto, što je i dalje dvostruko manje od Google-a, koji dominira tržištem s 65,4 odsto. I Google ima besplatnu aplikaciju za iPad, ali Bing-ova je daleko naprednija.

Izvor: ComputerWorld


Microsoft
DevOps Testing
Bizit

Twitter