Canon među 100 najboljih

Canon, globalni lider u tehnologijama digitalnih slika i skeniranja, zadržao je drugu godinu za redom 36. poziciju na listi „100 najboljih svetskih brendova” („The 100 Best Global Brands”), kojom  poslovni magazin Business Week godišnje rangira najbolje kompanije na svetu. Evaluaciju studije „The 100 Best Global Brands” sprovela je nezavisna kuća „Interbrand”.  

 Izveštaj „The 100 Best Global Brands 2008” identifikuje najjačih 100 brendova koji su uspeli da stvore i održe poslovne performanse na današnjem konkurentnom svetskom tržištu. Da bi se kvalifikovao, svaki brend mora da generiše bar trećinu svoje zarade van matične zemlje, da bude prepoznat i van granica baze svojih korisnika i ima javno dostupne marketinške i finansijske podatke.

Vrednost Canon brenda porasla je za 10,876 milijardi dolara, što je 3 procenta više nego u 2007. godini i ujedno dovoljno da kompanija zadrži svoju 36. poziciju u 2008. godini. Izveštaj je istakao dobre Canon-ove prodajne rezultate, uprkos teškim tržišnim uslovima i snažnoj konkurenciji. Izveštaj je takođe naglasio napore kompanije da dodatno unapredi i osnaži svoje pristupe i potencijale u domenu zaštite životne sredine.

Džejms Lipnik (James Leipnik), direktor korporativnih komunikacija u kompaniji Canon za region Evrope, Srednjeg istoka i Afrike prokomentarisao je: „Canon je veoma uspešan brend i ovi rezultati demonstriraju našu posvećenost isporuci izvanrednih rešenja svojim korisnicima. Inovaciju i zadovoljstvo korisnika stavljamo u centar svega što radimo zbog čega nam jako prija što smo još jednom prepoznati kao jedan od vodećih svetskih brendova.”

Brendovi su rangirani po vrednosti brenda koja se računa određivanjem procentnog udela  u ostvarenim prihodima koji se može pripisati brendu, a zatim određivanjem profila rizika na očekivane zarade, zasnovanog na tržišnom liderstvu, stabilnosti i globalnom dosegu (reach).

Izvor: TVCOM, PC Press


Enjoy.ing
ekapija

Twitter