CeBIT 2014: Jači poslovni fokus uz novi B2B koncept

Za samo šest nedelja (od 10. do 14. marta u Hanoveru) počinje najveći svetski sajam digitalne industrije, CeBIT 2014, na kom posetioce u 14 hala očekuje bogata ponuda inovativnih IT rešenja, više od 100 vrhunskih govornika i rekordan broj start-up kompanija. Povodom ovog događaja, održana je konferencija za štampu, u Beču, 04. februara.

cebit

Slogan ovogodišnjeg CeBIT-a je “IT.Business.100%” što jasno govori o novoj tematskoj strukturi a fokus je u potpunosti pomeren na B2B sektor. Vodeća tema ovogodišnjeg CeBIT-a je Big Data a u okviru nje Datability , odnosno obrada i upotrebu velike količine podataka koji omogućavaju kvalitetne poslovne izveštaje a naročito predviđanje u poslovnim procesima. “Pretpostavlja se da će Big data promeniti srž ne samo IT industrije već i mnogih drugih, korisničkih industrija” – izjavio je  Oliver Frese (Freze), član Upravnog odbora Deutsche Messe AG, koji je uveren da će zbog jasnijeg poslovnog fokusa i jače usklađenosti sa tržištem,  broj izlagača biti veći nego prošle godine kada je na CeBIT-u 2013 izlagalo 3.382 kompanija iz 70 zemalja.DSC00023

Samsung, Huawei, Volkswagen, HP, Brother, Epson i salesforce.com su među poznatim svetskim kompanijama koje se ove godine vraćaju na sajam sa znatno većim izložbenim prostorom. Druga velika imena koja će se isto pojaviti nakon par godina odsustva su Kyocera, Western Digital i LG dok će Intel predstaviti svoj celokupan asortiman u potpuno novom korporativnom paviljonu.

U isto vreme je CeBIT sve atraktivniji za start-up kompanije. Više od 300 mladih kompanija iz različitih oblasti IT industrije predstaviće brojna inovativna poslovna rešenja. “To mnoštvo start-up kompanija na CeBIT-u 2014 pokrenuće novi talas inovacija. CeBIT je pravo mesto za predstavljanje ovih mladih i dinamičnih kompanija i jačanje njihove prepoznatljivosti”, kaže Frese. Tako je i ove godine organizovano CODE_n takmičenje za start-up kompanije na kom je učestvovalo 450 mladih preduzeća iz 60 zemalja, a 50 najboljih će učestvovati na CeBIT-u. Pored njih će se još više od 250 start-up preduzeća iz celog sveta predstaviti u okviru različitih izložbenih oblasti.

Govornici visokog kalibra – od Wozniaka do Merkelove

Steve Wozniak - govornik na CeBIT-u

Svečano otvaranje sajma CeBIT 2014. zakazano je za nedelju, 9. mart. Uvodni govor u glavnoj sali Hanoverskog kongresnog centra (Kuppelsaal) držaće Dr. Martin Winterkor, predsednik Upravnog odbora kompanije Volkswagen AG. Među ostalim VIP govornicima su Dr. Dieter Kempf, predsednik BITKOM-a i Stephan Weil, premijer nemačke pokrajine Donja Saksonija. Britanski premijer David Cameron takođe je potvrdio svoj dolazak. On će biti u društvu nemačke kancelarke Angele Merkel koja tradicionalno otvara CeBIT još od kada je preuzela funkciju 2005. godine. Pored njih, na otvaranju će govoriti i suosnivač Apple-a – čuveni Steve Wozniak.

Osam tematskih celina

CeBIT pruža kompletan pregled svih ključnih dešavanja i rešenja u svetskoj IT industriji, pokriva sve teme koje trenutno oblikuju digitalni svet i utiču na pružaoce i korisnike IT usluga i proizvoda. Sajam obuvata osam tematskih celina: Digital Business Solutions, Enterprise Content Managemen, Enterprise Resource Planning & Data Analysis, Web & Mobile Solutions, IT Services Research & Innovation, IT Infrastructure & Data Centers, Security, Communication & Networks.

Srbija na CeBIT-u – još dva dana za prijavu

Privredna komora Srbije, rganizuje nastup srpskih privrednika u okviru nacionalnog štanda. Troškove zakupa ptostora i izgradnje nacionalnog štanda snosi Privredna komora Srbije, a izlagači snose troškove participacije za učešče u iznosu od 114.255,00 što obuhvata troškove dizajna kataloga izlagača, troškove upisa u sajamski katalog i elektronske medije, kao I režijske troškove na štandu. Izlagači samostalno organizuju i snose troškove puta, smeštaja I transporta svojih eksponata,

Pravo učešća na sajmu u okviru nacionalnog štanda imaju privredna društva, preduzetnici I poslovna udruženja koja se bave proizvodnjom gotovih i polugotovih proizvoda, kao I pružanjem usluga ioz oblasti ICT-ja.

Prijave se podnose na propisanom formularu (preuzmite ovde), putem e-maila a adresu ict@pks.rs ili jovanka.calina@pks.rs. Rok za prijavu je 7.februar 2014. do 14 časova. Sve informacije možete dobiti i putem telefona 011/3304-504 и 3304-521.

Ovde možete preuzeti: prijavu učešća za sajam, pravila o učestvovanju ili pogledati izgled nacionalnog štanda.


Microsoft
Bizit
Excel kuhinjica

Twitter