D-Kit – alat za kontrolu online prisustva

Kompanija Real Time Group je, u saradnji sa izraelskom kompanijom iSOCIA, nedavno predstavila srpskoj javnosti novi servis, D-kit Srbija, koji nudi efikasno rešenje za pozicioniranje malih i srednjih preduzeća na tržištu, kao i za promociju na web-u, društvenim mrežama i mobilnim platformama. Tim povodom, direktor i osnivač ove izraelske kompanije, Jacob Kobi Gamliel, posetio je Beograd i otkrio nam nešto više o ovom revolucionarnom rešenju.

PC Press: Možete li, u nekoliko rečenica, objasniti našim čitaocima šta je to D-Kit?

Mr. Gamliel: D-kit je “digitalna agencija” namenjena SMB segmentu (Small Medium Businesses). To je zapravo rešenje koje omogućava svakoj firmi da ima sopstvenu advertajzing agenciju sa profesionalnim iskustvom, koja bi bila posvećena samo njoj, i umesto da brine o svojim interesima, na prvo mesto stavlja interes “klijenta”. D-Kit pruža inovativne alate, bazirane na metodologiji potvđenoj u praksi, koji izgrađuju i motivišu komunikaciju sa svakim zainteresovanim klijentom, što vodi ka povećanju prodaje. Isticanjem sadržaja i vrednosti brenda i usluga u digitalnom svetu, D-Kit preciznim targetiranjem pronalazi okruženje koje dovodi do podizanja vrednosti brenda.

PC Press: Tokom vaše posete u Beogradu, pomenuli ste da naše tržište ima veliki marketinški potencijal. Da li možete dati neki savet našim kompanijama kako da taj potencijal iskoriste na najefikasniji način? Kako im D-Kit u tome može pomoći?

Mr. Gamliel: Srbija zaista ima sjajno tržište društvenih medija, ljudi ovde vole inovacije i može se videti da, posle godina recesije, tržište doživljava rast. Verujem da će, u bliskoj budućnosti, firme početi da koriste potencijal digitalnih medija, kao i da će ubrzo shvatiti da put do lakšeg targetiranja tržišta vodi preko pet jednostavnih digitalnih alata: pretraga, društveni mediji, njuzleteri, SMS i video. Evo jednog naizgled jednostavnog saveta za sve kompanije koje još nisu zakoračile u svet digitalnog marketinga – ne plašite se, krenite malim koracima, kako biste obezbedili svoje prisustvo u digitalnom svetu i postali deo svojevrsne evolucije, koja se popularno zove ZMOT.  Evo o čemu je reč – ako se vratimo nekoliko godina unazad i pogledamo kako je izgledao process kupovine prosečnog potrošača, videćemo da sve počinje opažanjem samog proizvoda u prodavnici. Taj prvi trenutak stručnjaci nazivaju First Moment of Truth. Ako odlučimo da proizvod i kupimo, nastupiće Second Moment of Truth što je zapravo naš utisak o samom proizvodu. Zahvaljujući digitalnom svetu, danas smo svedoci promene ovog procesa, pa sada sve počinje “nultim trenutkom istine” – Zero Moment of Truth, kada nakon što pogledamo oglas odmah odlazimo na web kako bismo na društvenim mrežama, Google-u, forumima pronašli više informacija o brendu i proizvodu, uporedili cene, saznali nešto iz iskustava drugih kupaca.

D-Kit vam pomaže upravo da kontrolišete svoje online prisustvo, odnosno da se na ekranu potencijalnog kupca pojavite u pravom trenutku. D-kit Social pomaže u kreranju i održavanju prisustva na društvenim mrežama i njihovoj upotrebi u komunikaciji sa potencijalnim kupcima. D-kit On Map omogućava vidljivost i prisutvo u pretragama i na mobilnim uređajima, a D-kit Club povezaće vas sa klijentima kako biste preko SMS-ova i njuzletera održavali redovan kontakt sa njima. D-Kit Analysis je tu da analizira rezultate rada svih pomenutih alata i da kontroliše troškove kako bi kompanija obezbedila ROI – Return of Investment.

PC Press: Kao što ste rekli, tržište društvenih medija se razvija neverovatnom brzinom. Kako vaša kompanija uspeva da ide u korak sa tako dinamičnim razvojem? Šta je sledeće što nas čeka na medijskoj sceni posle velikog buma društvenih medija?

Društveni mediji neprekidno rastu, svakog dana neki novi alat ili platforma ugledaju svetlost dana, a sa takvim tempom je veoma teško ići u korak. Često mi postavljaju to pitanje – kako uspevam da pratim promene na tako dinamičnom tržištu gde ono što radite danas sutra već postaje zastarelo.  Verujem da je tajna u učenju. Da biste bili na vrhu, da biste išli u korak s promenama, ili čak malo ispred vremena, morati svakog dana učiti. Svakog dana sam posvećen čitanju, pisanju blogova, istraživanju novih platformi i aplikacija. Mogu reći da mi je dugogodišnje iskustvo i stalno učenje pomoglo da mislim brzo i idem u korak sa promenama. Pitali ste me šta će biti sledeće. Sjajno pitanje, iako ljudi kažu da, ako želite da budete uspešni, ne smete otkriti svoje tajne. Ono što mogu reći jeste da je web sada ogromna biblioteka informacija u kojoj gotovo da ne možete pronaći knjigu koju tražite. Verujem da će u narednih nekoliko meseci ova biblioteka biti podeljena u manje “niše”, što će nam omogućiti da lakše odlučimo na koja vrata ćemo ući, pomoći nam da pronađemo svoje mesto u digitalnom svetu gde će nam biti dostupne informacije koje tražimo a okruživaće nas ljudi sa kojima želimo da delimo svoje “virtuelno vreme”.


Enjoy.ing
Excel kuhinjica

Twitter