Računari i Galaksija

Doviđenja Hotmail, zdravo Outlook.com!

Kao što je prošle godine i najavljeno da će se desiti, Microsoft zamenjuje Hotmail novim servisom, Outlook.com.

525681_10151624277359705_204559599_nRadi se o novom modernom Microsoftovom email sevrisu, čija preview verzija je lansirana pre pola godine, a od tada je broj njegovih korisnika došao do 60 miliona, podaci su koje je objavio Microsoft.

Uskoro će i svi korisnici Hotmaila biti prebačeni na novi servis, ali bez potrebe da menjaju svoju email adresu u onu sa nastavkom @outlook.com, ukoliko to ne žele. Svi njihovi kontakti i mejlovi biće automatski prebačeni.

“Kada kažemo da smo sigurni da je Outlook.com najbolji izbor za email, to i mislimo”, navodi se u zvaničnom saopštenju, “uskoro ćemo sve korisnike Hotmaila prebaciti na Outlook.com. Prelazak je lagan i jednostavan za sve one koji koriste Hotmail”.

Očekuje se da svi korisnici budu prebačeni na Outlook do kraja leta, a oni koji su nestrpljivi da isprobaju novi servis što pre, mogu to učiniti prijavljujući se na http://outlook.com/.

Associated Press piše da će Microsoftova kampanja za ovaj servis biti najveća marketinška kampanja u istoriji emaila, te da se očekuje da bude potrošeno između 30 i 90 miliona dolara.

Pročitajte i:  Microsoft otpušta još radnika u gejming industriji

 

1805.OUTLOOK COM IMAGE 02.jpg-550x0

Reklame za Outlook zgodno se preklapaju sa Microsoftovom kampanjom protiv Googla i Gmaila (Are You Getting “Scroogled”). Prema rečima višeg direktora Outlook.coma, Dharmesha Mehte, Gmail reklame je trebalo da budu edukativne, dok je Outlook kampanja motivaciona.

“Želimo da pokrenemo ljude koji su lenji i koji su se navikli na neki email servis koji možda i nije toliko sjajan, i da im pokažemo šta email zaista može da im ponudi”, rekao je Mehta.

Pored kampanje, Outlook će se na tržištu boriti i karakteristikama, a neke od ključnih su – mogućnost slanja velikih fajlova (čak stotine fotografija odjednom), kontakti koji se automatski sinhronizuju sa onima na društvenim mrežama (Facebook, Twitter i LinkedIn), kao i 60 posto manje reklama nego na Hotmailu.

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , , ,

One thought on “Doviđenja Hotmail, zdravo Outlook.com!

  • 19. 02. 2013. at 13:10
    Permalink

    Molio bih vas da ne miješate riječi srpskog jezika sa engleskim riječima za koje ima odgovarajuća riječ na srpskom jeziku, npr.: mail – elektronska pošta, preview verzija – probna, edukativne – obrazovne, fotografija -slika, fajlova – datoteka…itd.
    Nemojte upropaštavati svoj jezik jer ovo čita omladina i nije ni malo naivna stvar.

Comments are closed.