Etarget: 6 ½ ključnih trendova za 2009.

etarget.pdf Ključna reč za ovu godinu je Internet Ekonomija.Vlada Srbije je shvatila njen potencijal: zakon o elektronskom potpisu je odavno usvojen, a zakon o elektronskom dokumentu očekuje se  u ponedeljak.

Kako se internet koristi u političke svrhe i hoćemo li ubuduće birati predsednika na Facebooku umesto na izborima? Šta je sa malim i srednjim preduzećima, dizajnerima, softverašima, internet prodavnicama? Šta je sa onima koji imaju svoj web sajt, gde je njihovo mesto u ekonomiji? I najvažnije: kako do kupca i šta sa njim kada dođe na sajt?

Kompanija Etarget ( www.etarget.rs ) predstavila je white paper (besplatna edukativno-promotivna brošura, koju možete da preuzmete sa adrese 6 ½ ključnih trendova za 2009. Ovo je prva publikacija te vrste na našem tržištu, licencirana kao ShareAlike – dokument slobodan za deljenje bez izmena i sa potpisom autorstva, objavljena svega nekoliko nedelja nakon Vodiča u 7 saveta do uspešne PPC reklame ( http://www.etarget.rs/files/7_saveta_etarget_rs.pdf )

Fokus je na upotrebnoj vrendosti alata koji su na raspolaganju i njihovoj maksimizaciji u cilju profita. Pročitajte u kom pravcu će se razvijati oglašavanje tokom recesije, koje su uspešne taktike u internet marketingu, i šta stariji internet korisnici misle o novopridošlima a kakvi nas sve onlajn ratovi očekuju.

Osnovan 2002. godine u Bratislavi Etarget pruža uslugu ciljane PPC reklame na tlu centralne i jugoistočne Evrope: u Srbiji, Slovačkoj, Češkoj, Mađarskoj, Rumuniji, Hrvatskoj, Bugarskoj i Poljskoj. Etarget dovodi posetioce na sajt tako što omogućava da se pomoću ključnih reči oglasi vezuju za sadržaje na internetu i prikazuju pored tematski srodnih članaka u mreži partnerskih portala.

Izvor: Etarget

Tagovi:

Jelena Jovanović

Rođena u Beogradu 1976. godine, odrasla u APV, a danas najveći deo vremena provodi na internetu tako da je sve to irelevantno. Bavi se ključnim rečima, komunikacijama na internetu, preporukama na koji način je moguće unaprediti prodaju na webu, šta je internet marketing i kako dovesti kupce umesto da ih jurite. Bila novinar, za PC press i i dalje voli da piše, pa to radi na bllogu kompanije za koju radi na poziciji menadžera za (integrisane) marketinške komunikacije, na Etarget blogu.