BIZIT plus

Google otvara kancelariju za Adriatic regiju

Google_Josko_MrndzaGoogle je najavio širenje poslovanja u Adriatic regiji koja uključuje i tržište Srbije. Otvaranjem kancelarije u junu 2011. godine u Zagrebu, Google želi da unapredi ponudu proizvoda, omogući bolje rezultate pretraživanja i efikasnija rešenja oglašavanja za klijente i partnere u Srbiji i regiji. Zagrebačka kancelarija kompanije Google, na čijem je čelu Joško Mrndže, uz tržište Srbije, biće zadužena i za tržišta Hrvatske i Slovenije.

Ovaj potez u skladu je sa strategijom kompanije Google koja se zasniva na aktivnoj pomoći pojedincima i kompanijama kako bi ostvarili korist od razvoja Interneta. Nakon ograničene prisutnosti u Srbiji i regionu tokom prethodnih godina, zagrebačka kancelarija će neposredno nuditi lokalnu podršku oglašivačima omogućujući im da ostvare profit od razvoja digitalne ekonomije.

“Korisnici Interneta u regiji postaju sve zahtevniji, ali i sve aktivniji u svom ,online’ angažmanu. Kompanija Google je to prepoznala i nastoji da ponudi najbolje inovativne online alatke na lokalnom jeziku. Isto važi i za kompanije koje posluju u Adriatic regiji. Google je prepoznao velike mogućnosti koje se razvijanjem prisutnosti na internetu nude lokalnim kompanijama, a mi smo tu da pomognemo u realizaciji tih mogućnosti” izjavio je Joško Mrndže, direktor kompanije Google za Adriatic regiju.

Pročitajte i:  Google: Malver zloupotrebe API je standardna krađa tokena, a ne problem API-ja

Google je lokalnim potrebama prilagodio već petnaestak proizvoda namenjenih pojedincima i kompanijama na tržištima Srbije, Hrvatske i Slovenije. Među njima se nalaze Google Apps, Google Maps s LBC, Google Translate i drugi proizvodi koji su namenjeni olakšavanju poslovanja. Namera kompanije Google je da dodatno proširi podršku i ponudu lokalnim kompanijama.

S obzirom da broj korisnika koji na internetu traže informacije raste, Google pretraživač može poslužiti i kao pokazatelj najnovijih trendova i ekonomske dinamike. Google nudi posebnu besplatnu alatku za informaciju o trendovima pretraga: Insights for Search www.google.rs/insights/search ili Google Trends www.google.rs/trends. Kompanije tako mogu da saznaju koji se pojmovi najčešće pretražuju i prema tome prilagode svoje internet kampanje ili web stranice kako bi što bolje odgovorili potrebama potrošača ili korisnika.

S obzirom da se oglašavanje na internetu dokazalo kao efikasno i sve popularnije, Google nudi nekoliko opcija za lokalne kompanije. U cilju povećanja vidljivosti i koristi od oglašavanja na internetu, na raspolaganju je relevantno oglašavanje u pretraživaču – Google AdWords – koji prikazuje oglase povezane s korisnikovim upitom u pretraživaču Google. Za dodatnu zaradu, priključivanjem Google Content Network – Google AdSense – može se unovčiti sadržaj vlastite web stranice, prikazivanjem relevantnih Google oglasa na njoj. Google nudi i savete kompanijama kako na najbolji način koristiti AdWords na svojim blogovima na srpskom jeziku http://adwords-rs.blogspot.com.

Pročitajte i:  Chrome donosi bolju zaštitu uz očuvanje privatnosti 

Otvaranjem kancelarije u Zagrebu, Google želi da proširi svoju podršku lokalnim kompanijama, i veoma se veseli proširenju poslovanja u Adriatic regiji.


O Jošku Mrndži:

Joško Mrndže je menadžer s bogatim dugogodišnjim iskustvom u oblastima prodaje, marketinga, i vođenja i razvoja ljudskih potencijala. Njegova profesionalna karijera uključuje menadžerske uloge u kompanijama McCann Erickson, INBEV i Blitz. U kompaniji Google preuzeo je ulogu direktora za Srbiju, Hrvatsku i Sloveniju s ciljem proširenja poslovanja u regiji te obogaćenja lokalne ponude i podrške.

Joško se kao tinejdžer aktivno bavio fudbalom, a danas u slobodno vreme igra tenis. Takođe, Joško je potpredsjednik Lions kluba Zagreb u Zagrebu.

O kompaniji Google:

Inovativna Google tehnologija pretraživanja povezuje milione ljudi širom sveta pružajući im svakoga dana potrebne informacije. Google su 1998. godine osnovali Larry Page i Sergey Brin, studenti sa Stanford Univerziteta, a on danas predstavlja web pojam na svim značajnim globalnim tržištima. Program ciljanog oglašavanja kompanije Google osigurava merljive rezultate svim kompanijama, dok istovremeno pojačava sveukupni utisak korisnika. Sedište kompanije Google nalazi se u Silicijskoj dolini, sa kancelarijama širom Amerike, Evrope i Azije.

Pročitajte i:  Microsoft radi na sopstvenom DLSS-u  

Za više informacija o kompaniji Google posetite www.google.rs

Facebook komentari: