HP dobio nagradu STAR za izuzetnost u pružanju usluga

PCPress-HP-TotalCare BEOGRAD, 3. novembar 2009. – Kompaniji HP uručena je STAR nagrada za 2009. godinu koju Asocijacija za tehnološke usluge (Technology Services Industry Association) dodeljuje za izuzetnost u pružanju usluga.

HP je STAR nagradu u kategoriji inovativne podrške dobio zbog stalnog inoviranja u oblasti tehnologije, radnih procesa i zbog osoblja koje pruža izuzetnu podršku korisnicima. Nagrada je HP-u uručena na nedavno održanoj Technology Services World konferenciji u Las Vegasu.

“Inovativni programi podrške i inovativna tehnologija omogućavaju HP-u da se sa korisnicima poveže na nove načine, da bolje razume njihove potrebe i da im pruži izuzetno iskustvo korišćenja usluga podrške”, rekla je Tara Bunch, potpredsednica HP-ovih globalnih aktivnosti vezanih za podršku korisnicima. “Oduševljeni smo zbog nagrade koju smo dobili za naša dostignuća.”

Nagrada za izuzetnost u pružanju usluga, u kategoriji inovativne podrške, dodeljuje se kompanijama koje su prihvatile inoviranje u oblasti ljudskih resursa, radnih procesa i tehnologije radi povećanja produktivnosti zaposlenih, postizanja višeg nivoa usluga i većeg zadovoljstva korisnika, kao i za postizanje većeg stepena izbegavanja problema, te efikasno baratanje većim brojem interakcija korišćenjem i komunikacionih kanala koji nisu podržani.

“Nagrade STAR prepoznate su na tržišta kao jedno od najviših priznanja koje se dodeljuje organizacijama koje pružaju usluge i podršku”, rekao je Stephen Smith, direktor finansijskog i informatičkog odeljenja u Asocijaciji za tehnološke usluge. “Ova nagrada znači da su druge uslužne organizacije ocenile da HP pruža vrhunsku podršku i da je jedna od najboljih svetskih organizacija u toj oblasti.”

Od 1990. godine STAR nagrade dodeljuju se tehnološkim kompanijama koje zauzimaju liderske pozicije, i posvećene su inoviranju i postizanju izuzetnih rezultata u oblasti pružanja usluga.

HP-ove proizvode prati HP Total Care, nagrađivani paket usluga, rešenja i podrške, tokom i van perioda garancije. Načini dolaska do HP-ove podrške preko interneta uključuju forume za podršku korisnicima i besplatnu internet obuku, poseban video kanal za podršku, PC Tune-up Center i redizajnirani HP Customer Care sajt. HP-ovi profesionalci za pružanje podrške neprestano su dostupni i preko telefona.

Više informacija potražite na adresi www.hp.com/go/totalcare.

Izvor: www.hochegger.rs


Microsoft
Bizit

Twitter