BIZIT plus

HTC se menja – nova brend platforma

 Kompanija HTC predstavila je danas svoju najmoćniju marketinšku kampanju do sada. Nova brend platforma “Change” je dugoročna strategija koja slavi HTC uticaj na mobilnu industriju tokom prethodnih 17 godina, navodi se u zvaničnom saopštenju.

 EnvelopeNova kampanja će biti pokrenuta od avgusta 2013. godine. Predstavljajući čuvenog glumca i režisera Roberta Dauni Džuniora (Robert Downey Jr.) prva reklama će biti puštena na YouTube kanalu 15. avgusta, a nju će zatim pratiti serija bioskopskih i TV ostvarenja.

Robert Dauni Džunior je potpisao dvogodišnji ugovor sa HTC korporacijom. Pored uloge u reklami, on je dodao i svoj lični pečat kampanji blisko sarađivajući sa HTC-ovom globalnom agencijom 171 Worldwide (WWP Group) kako bi oblikovali kreativni pravac nudeći različita tumačenja HTC akronima.

“Inovativnost, autentičnost i smelost su postavili HTC na mesto pokretača promena u mobilnoj industriji. Naša originalna i razigrana platforma pod nazivom Change je potpuno jedinstvena i povezuje naš brend sa istim kvalitetima po kojima su naši telefoni već poznati. Ovom kampanjom potvrđujemo da je uloga HTC-a na mobilnom tržištu da definiše promene i da predvodi industriju u razvoju najnovijih i najinovativnijih tehnologija”, istakao je Ben Ho, HTC marketing direktor.

Brend platforma će imati tri faze koje će početi sa inicijalnom oglasnom kampanjom koja naglašava šta HTC znači ljudima. Druga faza predstavlja kako su neke HTC inovacije kao što su BlinkFeed, Video Highlights i BoomSound promenile mobilnu industriju, dok će naredna faza biti fokusirana na to kako HTC proizvodi podstiču pojedince da unose promene u svoje živote.

Word randomiser aplikacija koja se na nalazi na HTC.com sajtu i koja je promovisana putem društvenih medija Facebook, Google+ i Twitter kreirana je sa ciljem da omogući ljudima da identifikuju najneobičnije interpretacije HTC-a.

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: ,