Huawei demonstracioni kamion u Beogradu | PC Press

Huawei demonstracioni kamion u Beogradu

  IMG_0010Konvergencija fiksne i mobilne telefonije (FMC) ključni je faktor nadolazeće digitalne poplave. FMC je jedna od pokretačkih sila ka novom horizontu industrije. Stvara temelj za razvoj novih usluga, iskustava korisnika i novih tržišta kao što je komunikacija mašine sa mašinom (M2M). Home networking takođe otvara nova tržišta za korisnike digitalnih usluga.

Telekomunikacije se suočavaju sa velikim izazovima sa eksponencijalnim rastom protoka. Unapređenje ABC (ARPU, Bandwidth, Costs) krive uz ekološki prihvatljiva rešenja postaće presudno za dorastanje izazovima i poslovni uspeh.

Da bi podelio svoje viđenje i iskustava, Huawei je organizovao putujuću izložbu pod nazivom „Ultra braodband, svetlija budućnost“(Ultra broadband, brightening future). Na izložbi su demonstrirani novi pristupi izazovima ABC-a na više područja. Stručni konsultanti govorili su o dostignućima u oblasti FMC, Smart experience, Single Network, Single OSS, Mobile Office, Managed Services and Outsourcing, uređaja za širokopojasni pristup i uspešnim praksama transformacije.

Demonstracioni kamion, koji je već posetio Bratislavu, Beč, Atinu, Sofiju, Skoplje, Varšavu, Helsinki, Stokholm, Oslo, Amsterdam, Brisel, London, Mančester, Dablin, Pariz, Milano, Torino, Rim i Madrid stigao je u Beograd, u bio izložen u Bel Expo centaru 21. jula. Pored demonstracija i predavanja, predstavljeni su najnoviji modeli Huawei mobilnih telefona i tablet S7. Posebana demontracija i koktel za novinare bili su upriličeni od 12:30 do 13:30 časova.

O kompaniji Huawei

Huawei je vodeći globalni kreator komercijalnih telekomunikacijskih mreža koji trenutno snabdeva 45 od 50 najpoznatijih svetskih telekom-operatera. Kroz stalnu inovativnost usmerenu ka kupcu, Huawei brzo reaguje kada su potrebe tržišta u pitanju sa prilagodljivim dijapazonom ponuda. Huawei-evi proizvodi i rešenja upotrebljavaju se u preko 100 država sveta, a odgovorni su i za obezbeđivanje komunikacijskih potreba jedne trećine svetske populacije. Od decembra 2010 godine, broj zaposlenih u Huawei-u iznosi 100,000. Huawei-jeve međunarodne operacije imaju prosečnu meru lokalizacije od 65%. Krajem decembra 2010, zabeležena prodaja na svetskom nivou dostiže sumu od 34.2 milijarde američkih dolara, što predstavlja povećanje od 24% u poređenju sa 2009. godinom. Huawei je privatna kompanija 100% u vlasništvu svojih zaposlenih. Kao napredna, progresivna organizacija, Huawei trenutno preduzima transformacije u procesu upravljanja za šta sebi, kao standard postavlja najbolje primere iz ove industrije. Od 1997, IBM, Hay Grupa, PricewaterhouseCoopers, Fraunhofer Gesellschaft i Accenture bili su deo Huawei-jevog tima konsultanata u oblastima kao što su korporativno rukovođenje, upravljanje ljudskim resursima, rukovanje deonicama zaposlenih, finansijsko rukovođenje i kontrola kvaliteta.

Izvor: Huawei


Enjoy.ing
ekapija

Twitter