Infostud se širi na oglašavanje automobila | PC Press

Infostud se širi na oglašavanje automobila

Kompanija Infostud kupila je sajt Polovni automobili, najposećeniji domaći sajt za oglašavanje i trgovinu polovnim automobilima – objavljeno je danas na konferenciji za štampu u Medija centru. Infostud je postao vlasnik 100 odsto sajta, a cilj kupovine je širenje kompanije u nove oblasti poslovanja na Internetu, što je Infostud i najavljivao tokom godine.

Branislava Gajić, direktorka Infostuda, ovim povodom je rekla da je “oblast automobila odabrana kao perspektivna grana oglašavanja na Internetu, a Infostud već ima ozbiljno iskustvo u vođenju najposećenijih oglašivačkih sajtova na polju zapošljavanja, obuke i obrazovanja”.

Na sajtu Polovni automobili mesečno se postavi preko 6 hiljada oglasa, a svakog meseca on ostvari oko 450 hiljada poseta. Kao jedan od posećenijih sajtova u Srbiji nastaviće da se razvija pod svojim imenom i Internet domenom, u okviru Infostudove grupe sajtova.

Petar Pavlović, osnivač sajta navodi da je on nastao 2004. godine i da je u to vreme bio jedan od prvih domaćih sajtova koji je pružao detaljni opis, fotografije vozila i mogućnosti napredne pretrage. Međunarodna korporacija Daily Mail and General Trust, kao manjinski suvlasnik Infostuda, u svojoj grupi već ima sajtove za oglašavanje automobila u Hrvatskoj, Mađarskoj i Slovačkoj.


Enjoy.ing
Excel kuhinjica

Twitter