BIZIT plus

Intel na sajmu CeBIT 2011 u hali 23

Svet igara na 200 vrhunskih računara zasnovanih na procesorima Intel Core i3, i5 i i7 i finale turnira Intel Extreme Masters

PCPress.rs ImageIntel Gaming Hall (hala 23) biće još jednom glavna destinacija gejmera na sajmu CeBIT, bilo da su profesionalci ili amateri. Na površini približno iste veličine kao fudbalski teren, Intel će udružiti snage sa proizvođačima hardvera kao što su Alternate/Wave, ATELCO, MEDION, MSI i MYSN Schenker Notebooks da bi obezbedio ljubiteljima igara nezaboravno iskustvo. U ovoj hali, gejmeri amateri biće u prilici da utole svoju glad, na oko 200 vrhunskih sistema zasnovanih na procesorima Intel Core i3, i5 i i7.
Čak će i vrhunski eSport profesionalci ponovo uzeti učešće. Hala 23 biće domaćin finala turnira Intel Extreme Masters i svetskog finala serije Intel GP. Takođe, biće održavani dnevni razgovori o Intel-ovoj tehnologiji (Intel Tech Talks) na glavnoj sceni u hali 23, kao i kutak Intel-ovih eksperata (Intel Experts’ Corner) i “RoboKeeper”, najbrži golman na svetu.
 
Vrhunski eSport – Finale turnira Intel Extreme Masters i još mnogo toga

Pročitajte i:  Intel nema planove za izgradnju fabrike poluprovodnika

Prve partije finala petog po redu turnira Intel Extreme Masters, najpoznatije eSport lige na svetu, počeće na sajmu CeBIT, 1. marta. Ovde će se eSport šampioni iz Evrope, Azije i Amerike takmičiti u disciplinama Counter-Strike, StarCraft 2 i Quake Live, kako bi osvojili naziv najboljeg PC igrača na svetu. Ovaj sportski događaj ima ukupan fond nagrada od 400.000 dolara – na taj način čineći Intel Extreme Masters jednom od najunosnijih online liga na svetu namenjenih profesionalnim gejmerima. Posetioci će moći da prate sve igre turnira Intel Extreme Masters uživo u hali 23 i online na adresi http://www.intelextrememasters.com/ ili http://www.esl.tv/. Turnir će biti emitovan na televiziji na sedam jezika. Finala sve tri discipline biće održana u subotu, 5. marta.
Sledeća bitna stvar su finalne trke u okviru serije Intel GP u petak, 4. marta u 10 ujutru (http://www.iracing.com/intel-gp-series/). Ovde će se deset najboljih svetskih vozača iz Evrope, Severne Amerike i Azije/Australije okupiti da se bore na iRacing simulatoru vožnje za titulu najboljeg iRacing vozača na svetu. Nagrada za Intel GP Series iznosi 23.000 dolara.

Pročitajte i:  Intel će lansirati nove automobilske AI čipove 

Igre za posetioce, Intel-ov kutak za razgovor o tehnologiji (Intel Tech Talk) i kutak Intel-ovih eksperata (Intel Experts’ Corner)

Posetioci će takođe moći da testiraju svoje vozačko umeće na similatoru vožnje u delu hale Intel Gaming Hall određenom za to. Posetioci sajma će takođe moći da upotrebe oko 200 vrhunskih sistema kompanija Alternate/Wave, ATELCO, MEDION, MSI i MYSN Schenker Notebooks koji su zasnovani na procesorima Intel Core i3, i5 i i7. Ponuđene igre obuhvataće Starcraft 2 i League of Legends.
Pored dela sale rezervisanog za igre, posetioci hale 23 moći će da dobiju interesantne informacije o igrama i tehnologiji u okviru dnevnih razgovora o Intel-ovj tehnologiji. Vrhunac će biti 45-minutni razgovor o tehnologiji sa Shmuelom „Mooly” Eden-om, potpredsednikom, generalnim direktorom, PC Client grupe i kompanije Intel koji će biti održan 4. marta u 15 h. Razgovor sa Mooly Eden-om biće prikazan uživo na adresi intel.de/getsmart. U okviru kutka Intel-ovih eksperata (Intel Experts’ Corner), posetioci će takođe imati priliku da razgovaraju sa Intel-ovim ekspertima kako bi saznali više o novim proizvodima namenjenim gejmerima.

Pročitajte i:  Nvidia drži 98 procenata GPU tržišta za data centre

RoboKeeper – Najbrži golman na svetu
 
Kao posebnu poslasticu, Intel nudi priliku fudbalskim fanovima da se takmiče protiv RoboKeeper-a (robota golmana). Ovaj robot golman funkcioniše kao klasični TIPP-KICK robot, sa kontrolom zasnovanom na fanless embedded kompjuteru kompanije Kontron sa Intel-ovim višejezgarnim procesorom. Golmana RoboKeeper razvijen je na Institutu Fraunhofer for Material Flow and Logistics (IML) u Dortmundu. Oči RoboKeeper-a predstavljaju dve kamere koje mogu da snime do 50 slika u sekundi. One se fokusiraju na loptu i prate njenu putanju. Na osnovu dobijenih slika, softver za procesuiranje slike izračunava najverovatniju tačku na golu gde bi lopta mogla da udari, na šta robot golman reaguje za samo 0,3 sekunde.

Izvor: Intel

Facebook komentari: