Računari i Galaksija

Intervju sa Lazarom Džamićem u septembarskom izdanju PC Press magazina

Jedan od ključnih predavača na ovogodišnjoj Bizit konferenciji je i Lazar Džamić, jedan od ranih digitalnih stratega u Velikoj Britaniji, čovek koji je osnovao tim za kreativno planiranje u Guglovom kreativnom think-tanku ZOO u Londonu… Pre same konferencije imali smo prilike da napravimo jedan veoma zanimljiv intervju sa Lazarom, koji možete pročitati u septembarskom, 235. broju PC Press magazina.

Dok PC #235 ne stigne na kioske, zagolicaćemo vas delom intervjua koji se odnosi na medije u Srbiji u digitalnom okruženju:

“Mediji moraju da počnu da razmišljaju šire, dublje, raznovrsnije i kreativnije nego ranije. Da svoj biznis model diverzifikuju: oglasi, sponzorstva, pretplate, edukacija, konferencije, plaćeni projekti bazirani na podacima o publici koje imaju, donacije gradjana i tako dalje… I povrh toga, eksplicitna pomoć države kroz regulativu, gde je moguće. Ali to je sve teško i kompleksno i ostaje da se vidi da li će neko, van raznih niša, pronaći rešenje. Možda i ne, u kom slučaju smo u problemu.”

Kakve veštine su potrebne redakcijama da bi bile uspešne u aktuelnom trenutku? Da li treba prigrliti “native advertising” koji postaje sve popularniji oblik oglašavanja? Kako prepoznati YouTube kao saveznika i još mnogo toga ekskluzivno na kioscima 1. septembra u magazinu PC Press.

Facebook komentari:
Pročitajte i:  Izvučeni dobitnici Giveaway-a za 3K pretplatnika na YouTube-u!
SBB

Tagovi: , , ,