L’Oréal Paris Cinemania | PC Press

L’Oréal Paris Cinemania

Cinemania, City magazinTradicionalna revija filmskih ostvarenja u organizaciji distributerske kuće Tuck Vision i kompanije L’Oréal Paris očekuje nas od 29. oktobra do 5. novembra u Sava centru i u bioskopu Tuckwood Cineplex, a od 31 oktobra do 7. novembra u novosadskom Spensu.
Na ovogodišnjoj reviji L’Oreal Paris Cinemania će se predstaviti preko 60 filmova, od kojih će skoro polovina biti premijerno prikazana pred domaćom publikom.

L’Oréal Paris Cinemaniju svečano otvara premijera filma o nedavno preminulom kralju POP-a, Majklu Džeksonu “Michael Jackson’s This is it“’. Film će se nakon premijere na bioskopskom repertoaru nalaziti  u limitiranom periodu od dve nedelje.

U okviru premijernog programa filmovi se prikazuju u tri terminska bloka (1700, 1930, 2200, ili 2230 ). Na programu revije naći će se najnovija ostvarenja eminentnih reditelja Stivena Soderberga, Pedra Almodovara, Đuzepea Tornatorea, Džona Vua i mnogih drugih.
L’Oréal Paris Cinemania našoj publici po prvi put donosi čak 24 premijerna filma, od kojih mnogi stižu sa filmskih festivala iz Venecije i Toronta.
Samo neki od njih su:
Spektakularan film “Baria: Kapija vetrova” reditelja Đuzepea Tornatorea, zvanični italijanski kandidat za nagradu “Oskar” u kategoriji najboljeg filma van engleskog govornog područja.

Film “Bitka kod crvene stene” reditelja Džona Vua, najskuplji azijski film svih vremena.

Soderbergov film “Doušnik!” zasnovan na istinitoj priči najpoznatijeg korporativnog doušnika u istoriji Amerike.

Film koji  će oduševiti žensku publiku “Džuli i Džulija” predstavlja početke karijere neumorne Džulije Čajld, žene koja je zauvek promenila način na koji Amerika kuva.

L’Oréal Paris Cinemaniju zatvara najnoviji film Majkla Mura, koji je takođe bio prikazan i na ovogodišnjem festivalu u Veneciji, dokumentarac “Kapitalizam: Ljubavna priča“.

Paralelno će se odvijati i reprizni program u bioskopu Tuckwood Cineplex na čijem će se repertoaru naći najveći filmski hitovi koji su se u našim bioskopima prikazivali tokom godine.
Broj posetilaca L’Оréal Paris Cinemanije zajedno sa repriznim programom u proseku iznosi između 80.000 i 120.000 ljudi. Zahvaljujući programu planiranih premijernih filmova sedamnaesta L’Oréal Paris Cinemania će svakako biti među najposećenijima.
Kao i prethodnih godina, generalni sponzor ovogodišnje, 17. po redu Cinemanije je L’Oreal – najveća svetska kompanija koja se bavi prozvodnjom preparata za negu lepote, prepoznatljivih brendova: L’Oreal Paris, L’Oreal Professional, Vichy, Lancome, The Body Shop… S obzirom da je ovo godina kada se proslavlja stogodišnjica postojanja L’Oreal-a, kao 100 godina zavođenja lepotom i šarmom, ova kompanija je pripremila mnogobrojna iznenađenja i aktivnosti za posetioce L’Oreal Paris Cinemanije. Pre svega, predstavnici kompanije L’Oreal Paris će posetioce provesti kroz izložbu, L’Galeriju, koja će vas vratiti 100 godina unazad i pokazati kako su tada izgledali modeli i kakvi su proizvodi i oglasi bili aktuelni. Osim toga, pripadnice lepšeg pola moći će da se informišu i dobiju savete o šminkanju, nezi kože i kose, od stručnih saradnika u Beauty Palati. I to nije sve. Svako veče, 7 dana koliko Cinemania traje, dame će se fotografisati za njihov “filmski plakat” u L`Oreal Studiju a završne večeri će biti odabrano 7 najboljih postera i sedam L`Oreal Diva.       
 
Uživajte u L’Oreal Paris Cinemaniji!

 

Izvor: Tuck Vision

Srodne vesti

    Nisu nađene srodne vesti

Za ovaj tekst komentari su zakljuċeni.


Enjoy.ing
Excel kuhinjica

Twitter