LG Electronics istraživanje o novogodišnjoj kupovini i najpopularnijim poklonima

images Beograd, 16. decembar 2010. – Nacionalno istraživanje koje je kompanija LG Electronics sprovela širom Srbije tokom novembra, pokazuje da većina građana ove godine neće štedeti na novogodišnjim poklonima, da se elektronski proizvodi visoko kotiraju na listi najpoželjnijih poklona, ali i da najveći broj ispitanika planira da ove godine „otpakuje“ novi mobilni telefon ili plazma / LCD televizor.

Kada je reč o pripremi za novogodišnju kupovinu, 34,2 odsto ovom pitanju prilazi vrlo studiozno i počinje sa planiranjem već u novembru. Nešto manji procenat, njih 32 odsto odlučuje da u novogodišnju kupovinu krene praktično u poslednjem trenutku. Mali procenat, svega 12,1 odsto ispitanika, novogodišnje poklone kupiće u prvom prodajnom objektu koji posete, dok će čak 78,8 odsto pre same kupovine obići više prodajnih mesta.

LG Electronics istraživanje, sprovedeno po maloprodajnim objektima robe široke potrošnje na teritoriji cele Srbije, pokazuje da najveći broj ispitanika planira da sebe i svoje najbliže obraduje novim mobilnim telefonom i LCD televizorom, 23,5 odnosno 22 odsto. Za digitalne kamere odlučiće se 11,8 odsto ispitanika, za lap-top kompjutere 9,5 odsto, za kupovinu MP3 i MP4 plejera 9,1 odnosno 7,6 odsto. Novi monitor kao novogodišnji poklon planira 6,1 odsto ispitanika, a kućni bioskop 5,3 odsto. Po grupama proizvoda najpopularniji su kućni aparati sa 39 odsto i uređaji za kućnu zabavu sa 32,1 odsto.

Kada se želje i planovi prevedu u novac, značajan procenat, odnosno 20,5 odsto ispitanih potrošača, ove godine će potrošiti manje od 10.000 dinara za novogodišnje poklone. Do 20.000 dinara će potrošiti njih 12,9 odsto, a isti procenat će potrošiti između 40 i 60 hiljada dinara. Tek 1,5 odsto ispitanika je u prilici da za novogodišnje praznike sebi i svojim najbližima priušti poklone u vrednosti većoj od 120,000 dinara.

Uprkos ekonomskoj krizi samo 5,3 odsto ispitanika će ove godine za novogodišnje poklone potrošiti manje nego prošle godine, a čak 15,9 značajno više u odnosu na prošlu godinu. Ipak, najveći procenat, 36,4 ispitanih, ni ne razmišlja o ovome i ne pravi poređenja. Većina će kupovinu obaviti kešom 56,1 odsto, a kreditne kartice u ovu svrhu koristiće 18,9 odsto.

Prema rezultatima istraživanja, 38 odsto ispitanika će sebe i svoje najbliže obradovati proizvodima iz ponude kompanije LG.

Izvor: LG Elektronics


Microsoft
Bizit
Excel kuhinjica

Twitter