LG ima novu brending strategiju

Kompanija LG predstavila je danas svoju novu strategiju vezanu za identitet brenda koja obuhvata temu „It’s All Possible“ (Sve je Moguće).

LG _Novi identitet_NjujorkKomunikaciona i brending strategija je zamišljena kao priznanje mnogim promenama u okviru tehnologije i potrošačkih navika, dok će nova tema preneti želju kompanije LG da inspiriše, osnaži i izmami osmeh svojih korisnika, navodi se u zvaničnom saopštenju kompanije LG.

Pored dopunjavanja već postojećeg Life’s Good identiteta, nova komunikaciona tema kompanije LG biće pozicionirana tako da pruži jedinstven pristup na globalnom nivou, predstavljajući kompaniju u okviru biloborda, kao i TV, štampanih i onlajn i medija, a debitovaće 1. avgusta u okviru video poruke koja će biti prikazana na elektronskim bilbordima na njujorškom Tajms skveru, kao i na sajtu www.lg.com.

„Naš novi identiteta brenda i komunikaciona kampanja ima za cilj da podstakne javnost da LG vide kao motor pozitivnih promena, a ne samo kao proizvođača,“ izjavio je Ki-wan Kim, izvršni potpredsednik i šef sektora za globalni marketing kompanije LG.

„U cilju stvaranja rešenja od dodatne vrednosti koja doprinose većoj udobnosti i uživanju u svakodnevnom životu, kompanija LG crpi inspiraciju od svojih korisnika širom sveta. Tema „It’s All Possible“ je zamišljena da dodatno osnaži našu jaku reputaciju kompanije koja je osvrnuta ljudima i da ujedno nastavi da mami osmehe svojih korisnika širom sveta.“

Tagovi: ,

3 thoughts on “LG ima novu brending strategiju

Comments are closed.