Lideri IT kompanija u Bici za porodilišta

Lideri uspešnih IT kompanija prikupili su sredstva za nabavku 35 CTG aparata namenjena poro dilištima u Srbiji, a u okviru prvog donatorskog skupa za podršku projektu „Bitka za porodilišta“.

IT lideri u Bici za porodilistaPokretač ove akcije bila je kompanija Microsoft Srbija, kao donatori su se pridružile kompanije HP, Saga, Intel, Oracle, OSA-Računarski inženjering, Extreme, SBS, ComTrade, Aigo BS i eSmart Systems, a za organizaciju skupa bili su zaduženi Fond B92 i Američka privredna komora u Srbiji.

 „Biti biznis lider podrazumeva pre svega odgovornost, posvećenost i spremnost za učešće u procesu identifikacije i promocije zajedničkih vrednosti, kreaciju vizije boljeg društva i aktivan doprinos transformaciji ove vizije u realnost. Mi ne smemo zaboraviti da je danas kriza morala daleko opasnija i smrtonosnija od ekonomske krize i zato je više nego ikad postalo neophodno podići nivo svesti o ličnoj, korporativnoj i društvenoj odgovornosti za pomoć i brigu o onima kojima je pomoć najpotrebnija, bez obzira kojoj grupi pripadaju. Drugim rečima, boreći se za ekonomske ciljeve ne smemo ni po koju cenu zanemariti socijalne ciljeve“ izjavila je Maja Piščević, direktorka Američke privredne komore u Srbiji.

Veran Matić, predsednik Upravnog odbora Fonda B92, rekao je da je ova inicijativa nastala iz Microsoftove manifestacije Sinergija. “Ta reč upravo je najbolje objašnjenje načina na koji smo do sada radili u akcijama Fonda. Nastojali smo da proizvedemo sinergiju onih kojimaa je pomoć potrebna sa onima koji imaju i žele da pomognu, onih koji predstavljaju institucije sistema sa onima koji sistem mogu da poboljšaju, stvarali smo sinergiju između pojedinaca, nevladinih organizacija, kompanija, sportskih društava, obrazovnih institucija i različitih udruženja, u veliku zajednicu koja je sposobna da rešava probleme koji na drugi način nisu mogli biti rešeni. Priključenje IT industrije toj zajednici na ovaj način sigurno će doneti dobre rezultate kao i uspešan model za buduće slične akcije”, poručio je Matić.

Borko Kovačević, direktor marketinga Microsofta za Balkan istakao je da kompanija Microsoft kao lider u razvoju softvera, kao i druge IT kompanije koje su lideri u svojim oblastima, zajedno, ličnim primerom, snose veliku odgovornost u promociji društveno odgovornog poslovanja.


Enjoy.ing

Twitter