Manija se nastavlja

Ako ste očekivali da je Pokemon Go manija bila samo prolazni trend i mesečni hajp veoma ste pogrešili. I pored teorija zavere, i opšteg ludila, mali džepni monstrumi nastavljaju da haraju realnim i virtuelnim svetom.

Screenshot_2016-07-26-12-30-50Pokemon Go je prva velika igra koja je predstavljena ekskluzivno za pametne telefone i tablete, bez desktop/konzolnog pandana, što je pravi presedan u industriji igara. Koliko je igra uspešna, govori činjenica da je dosad igra instalirana preko 100 miliona puta (samo 25 miliona instalacija broji od kraja jula). Pored velikog broja instalacija interesantno je i da su prihodi porasli na oko 10 miliona dolara na dnevnom nivou, kako od iOS, tako i od Android aplikacija. Interesantno je i da nije postao takozvani “ripple” efekat na druge aplikacije, kada se pojavi jedna nova, a prihodi drugih krenu da padaju. Ono što je Pokemon Go pokrenuo je svakako lavinu drugih igara sa proširenom realnošću, jer je svojim primerom pokazano kako treba da izgleda jedna uspešna igra koja se oslanja na mapiranje realnog sveta i konceptu proširene realnosti.

Pročitajte i:  Pokémon Go je zdrav i raste dok se približava svom sledećem desetogodišnjem jubileju

Ono što je jasno je da je Pokemon Go prva velika igra koja se oslanja na proširenu realnost, i kao takva nije imala negativan uticaj na finansijske dobitke konkurencije, ali je ukazala na šanse koje ima novi ekosistem igara i aplikacija  okrenuti ka proširenoj realnosti.

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , ,