Računari i Galaksija

Microsoft: Oglašavanje u štampi i na web-u najefikasnije

printpower Veliko istraživanje, koje je sproveo Microsoft, još jednom je potvrdilo da je oglašavanje sektora trgovine dva puta efikasnije ako se realizuje preko štampanih medija nego preko TV.

Studija, koju je organizovao Microsoft u Velikoj Britaniji utvrdila je da svaka funta potrošena na oglašavanje u štampanim medijima donosi petostruku vrednost, odnosno prihod od 5 funti. Na jednu funtu ulaganja u televizijsko oglašavanje prihod je 2,15 funti, a 3,44 funti se dobije ako je oglašavanje na webu. Više informacija je dostupno putem sledeće web adrese: http://www.printpower.eu/?p=798.

Microsoft je organizovao ovo istrazivanje među čak 26 vodećih britanskih trgovinskih lanaca, od kojih 24 spadaju među 100 najvećih oglašivača u Britaniji. Istraživanje je obuhvatilo najveće lance samoposluga, supermarketa, tržnih centara, odeću, modu, kućne potrepštine…

Na osnovu ovog istraživanja, Microsoft preporučuje da oglašivači povećaju svoje budžete za štampane medije i web za 10%, a da za isti procenat smanje ulaganja u oglašavanje na TV.

Inače, u 2009. godini prihodi TV oglasivača u Velikoj Britaniji prvi put u istoriji su bili manji od budžeta potrošenih na webu, koji je inkasirao 3,6 milijardi funti.

Pročitajte i:  Microsoft najavljuje nove planove u vezi sa veštačkom inteligencijom 

Rezultati ovog istraživanja samo potvrđuju ranije istraživanje, organizovano od strane britanskog Brand Science (Nauka brendova), koje je ustanovilo da se od oglašavanja u štampanim medijima dobija dupli povrat investicije u odnosu na druge medije.

Posebno je zanimljivo da su oba ova istraživanja obavljena potpuno nezavisino jedno od drugog, a jos značajnije je da u njima nisu učestvovali predstavnici industrije štampanih medija.

Štampani mediji definitivno razvijaju i unapređuju poslovanje trgovinskog sektora, bez obzira na to da li se oglašavanje realizuje samo putem njih, ili uz podršku drugih medija.

Izvor: Gradjevinarstvo

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , , , , ,