BIZIT plus

Najbolji virali 2014. godine

10. Rimejk spota zbog izgubljene opklade

Kada je početkom decembra ove godine procurela vest o momku koji  je zbog izgubljene opklade otplesao koreografiju iz Sijinog poslednjeg videa, svi su se slatko nasmejali. Za svega nekoliko dana video je postao viral i nekoliko dana su zaista svi pričali i izveštavali o njemu. Strpljivo ćemo sačekati 2015. godinu i druge opklade, možda izgubi još neku.

9. Sve komedije predsednika Obame

PR tim predsednika Obame zaista radi ozbiljno i punom parom. Svaka ideja koju Obama pokušava da proda nailazi na otpor mlađe populacije. Zato je odlučio da se angažuje na internetu i da gostuje kod raznih komičara ne bi li, koliko toliko, približio tinejdžerima svoj politički program. Jedan od najboljih bio je intervju koji je u martu uradio sa komičarem i glumcem Zek Galifianskijem. Ukoliko već niste, bacite pogled!

8. Last week tonight: Džon Oliver

HBO se već neko vreme trudi da proda specifičnost. Zato se nismo iznenadili kada je u aprilu ove godine lansirana emisija Last week tonight koju vodi vrlo specifičan i komičan Džon Oliver. Od tada, sve što je od tada uradio je postalo viral i vrlo popularno za široke narodne mase. U tih petnaestak minuta upakovane su sve vesti iz prethodne nedelje, a u jednoj od njih pomenuta je i vojna parada održana u Beogradu povodom posete predsednika Putina.

Pročitajte i:  Google predstavlja fenomenalnu novu Lumiere veštačku inteligenciju za kreiranje video sadržaja

7. Danijel Redklif repuje

Američki komičari se izgleda drže dobrog starog recepta – tajna genijalnosti leži u jednostavnosti. I to donosi rezultate. Sve što komičari poput Džimi Felona urade prosto se rasplamsa na internetu. Među njima je i ovaj video u kom glumac Danijel Redklif repuje old school rap pesmu, koja je za dva meseca pregledan preko trideset miliona puta.

6. 10 sati hodanja ulicama Njujorka

Prava prašina se podigla početkom novembra kada se ovaj video pojavio. Devojka koja tvrdi da je hodala ulicama Njujorka bezmalo deset sati i da je za to vreme pretrpela brojne verbalne uvrede i zlostavljanja, dočekana je na nož. Pored ovog videa koji je originalan urađeno je nekoliko parodija na istu temu, ali obrnutih uloga polova i cela internet zajednica se pita koja je poenta ovog socijalnog eksperimenta. No, to nije sprečilo da za svega mesec i po dana video postane viral.

5. Najteži posao na svetu

Ovaj video je toliko bio zanimljiv kada se pojavio da je zaista i mogao da utiče na svest društva putem viral socijal medija. Kada je nekoliko kandidata apliciralo za posao, susreli su se ni manje ni više sa nemogućim uslovima rada. Preko dvadeset miliona pregleda i dobra poruka pozicionirali su ovaj video na petu poziciju. Ukoliko ne znate o čemu se radi, saznajte!

Pročitajte i:  YouTube na udaru: Spotify dobio muzičke spotove

4. Đavolja beba

Zastrašujuće realistična lutka bebe je potegla pitanje: koja je granica ukusnog marketinga i dokle će se one još gurati? Njujorčani su se jednog dana susreli sa pravim hororom na svojim ulicama kada je urađena kampanja za horor film Devil’s baby. Približno pedeset miliona pregleda je pozicioniralo ovaj video na četvrtom mestu, što jasno govori da je marketing i više nego uspeo.

3. Prvi poljubac neznanaca

U martu ove godine je objavljen snimak dvadeset stranca koji su se poljubili prvi put pred kamerama. Doza stidljivosti i nevinosti je zabeležena i video je za svega nekoliko dana postao toliko popularan da se o njemu pričalo mesecima. Blizu sto miliona pregleda za svega nekoliko meseci je i više nego impresivno!

2. Zimska Let it go groznica

 

Svaki video koji je tematizovan Diznijevim Let it go crtaćem je postao viral. Svaki rimejk, cover ili pominjanje je automatski gurano u prve redove popularnosti, tako da nije moguće izdvojiti samo jedan video. Slobodno ćemo reći da je pop kultura ove godine dobila prinovu.

Pročitajte i:  Sora: AI video sadržaji sve savršeniji

1. ALS izazovi

Baš kao i u prethodnom slučaju, na broju jedan ove liste se nalazi internet fenomen koji je sačinjen od bezbroja kolaža viral videa. ASL akcija, koja je trebalo da izvuče poentu i osvesti društvo o ovoj opakoj bolesti, otela se kontroli pa je postala sredstvo popularizovanja ličnih karijera. Što nije sprečilo ostatak internet zajednice da pomahnitalo gleda i prati svoje omiljene ličnosti kako se nadmeću u takmičenju polivanja ledenom vodom. Ovo je viral fenomen koji nas je koštao mnogo sati gledanja.

Facebook komentari: