Najnovija rešenja iz Microsoft radionice dostupna i u Srbiji

microsoft-dynamics Kompanija Microsoft Srbija predstavila je danas Microsoft Dynamics NAV 2009 i Microsoft Dynamics CRM 2011, najnovija rešenja iz Microsoft Dynamics radionice. Ova rešenja omogućavaju zaposlenima brže i efikasnije obavljanje zadataka, bolje povezivanje poslovnih procesa, smanjenje troškova, a preduzeću pružaju fleksibilnost u prilagođavanju tržišnim promenama i konkurentnost. Više od 150 kompanija u Srbiji već se odlučilo za Microsoft Dynamics rešenja.

„Sveoobuhvatno istraživanje u preko 2.000 kompanija koje je sprovela kompanija Microsoft pokazalo je da u kompanijama koje imaju implementiran neki informacioni sistem, postoji veliki procenat zaposlenih koji ga uopšte ne koristi. Razlozi leže u dugotrajnim obukama, višku informacija koje se takvim obukama dobijaju, kao i otpor ka promeni navika. Upravo zbog toga, nova Dynamics rešenja fokusirana su na prilagodjavanje različitim ulogama u preduzeću i povećanju produktivnosti zaposlenih, što rezultira i povećanjem produktivnosti samog preduzeća“ izjavio je Nenad Aleksić, menadžer razvoja Dynamics programa za region centralne i istočne Evrope kompanije Microsoft.

Nova verzija Microsoft Dynamics NAV 2009 predstavlja veliki zaokret u pogledu na proizvodnju i kreiranje ERP rešenja. Prva značajna novina je tehnološka arhitektura rešenja, što znači da Microsoft prvi put izlazi sa troslojnim rešenje (pored serverskog i klijentskog postoji i aplikativni sloj koji olakša integraciju ovog rešenja sa drugima). Drugo veliko poboljšanje predstavlja redizajnirani korisnički interfejs koji je prilagođen različitim ulogama ljudi u preduzeću tj. svaki zaposleni ima interfejs prilagođen specifičnostima njegovog svakodnevnog posla. Microsoft je dosta radio i na unapređenju izveštavanja, tako da se sada svi izveštaji mogu dobiti u realnom vremenu iz same aplikacije, bez potrebe za nekim dodatnim alatima.

Glavne prednosti koji donosi Microsoft Dynamics CRM 2011, softver za upravljanje odnosima sa klijentima, jeste poboljšan korisnički interfejs definisan po različitim ulogama u preduzeću. Znatno je poboljšana komunikacija sa MS Office Outlook-om. Novina CRM 2011 leži i u činjenici da može da postane i dobar alat za promociju kampanja i sprovođenje prodajnih marketinških kampanja preko vodećih socijalnih mreža (LinkedIn, Facebook, Twiter). Microsoft po prvi put na tržištu Srbije izlazi sa „market place“ ponudom, što znači da se partnerske aplikacije, koje dopunjavaju funkcionalnost CRM-a, nalaze dostupne svim korisnicima ovog rešenja na jednoj lokaciji, odakle je mogu preuzeti i primeniti u poslovanju. Nova verzija donosi još 500 poboljšanja u odnosu na prethodnu verziju.

Izvor: Microsoft


Microsoft
DevOps Testing
Bizit

Twitter