PC Press: and now for something completely different…

Naslovna

Iako s vremena na vreme čujemo mišljenja da PC Press važi za potpuno nedemokratsku instituciju, sa strogo postavljenom hijerarhijskom strukturom i tradicionalno konzervativnim pristupom prema izdavaštvu koje poštuje verodostojnost i proverljivost informacija, stvari nisu uvek tako proste i jednoznačne. Najbolji primer za to je što je naša baka Rada ravnopravno učestvovala u tenderskoj komisiji za nabavku novog redakcijskog usisivača, iako je na kraju prevagnuo Vesnin hi-tech pristup koji nas je snabdeo novom Samsung tehnologijom za održavanje čistoće.

Zato nam je svaka interakcija sa čitaocima dragocen izvor informacija, a često smo i iznenađeni rezultatima naših anketa. Više nego tolerantan odnos prema reklamama i reklamiranju na sajtu pokazao nam je da recept slobodno dostupnog sadržaja začinjenog razumnim bojem reklama odgovara najvećem broju posetilaca sajta.

“Ko piše – živi večno” napisao je svojevremeno jedan pisac koji je odavno umro, ali notorna je činjenica da se časopisi, knjige i web, stvaraju da bi se čitali. Novi vidovi komunikacije i interakcije zahtevaju nove akcije i sadržaje u kojima ćemo bolje razumevati potrebe naših čitalaca i omogućiti im aktivno učešće. Zato je naša najnovija anketa upravo usmerena ka tome da saznamo šta biste vi želeli – mi želimo više posetilaca, jer to donosi više reklama, a već smo ustanovili da vam to ne smeta 🙂

— Voja Gašić

Glasajte za najbolji online nastup

  • Ljubitelji kafe (41%)  
  • NIS (38%)  
  • UŠĆE (8%)  
  • Air Serbia (6%)  
  • Beogradska filharmonija (3%)  
  • SBB (2%)  
  • Telenor (1%)  
  • Donesi.com (1%)  
  • RNIDS (0%)  
  • Grand kafa (0%)  

Enjoy.ing
Excel kuhinjica

Twitter