PC Press: koliko vam smeta?…

Naslovna Nije nikakva tajna da “dodaci” poput banera, tekstualnih reklama i raznih servisnih informacija često predstavljaju balast na putu ka pravim informacijama. Iako posetiocima te dodatne informacije ponekad mogu da budu od velike koristi, dešava se da često postižu suprotan efekat: zbog “preobimnih i teških banera” ili čekanja na servisne informacije od udaljenog servera, strana sa korisnim informacijama se sporije učitava…

Naš probni period rada obuhvata i merenje efekata ovih dodatnih sadržaja koji su postali neminovni deo online komunikacije i PR-a. Konačno zaključivanje o tome da li su krajnji efekti za nas povoljni ili nepovoljni ostavićemo za kraj marta, a vaše mišljenje o tome možete da iznesete u našoj novoj anketi. Da bismo pokušali da ustanovimo pravi odgovor, ova anketa dozvoljava da izaberete više odgovora na postavljeo pitanje.

Naravno, ako je vaše mišljenje obimnije i kompleksnije od ponuđenih odgovora – možete da komentarišete ovu poruku 😉

Glasajte za najbolji sajt po izboru publike

  • www.wannabemagazine.com (36%)  
  • www.prolog.rs (27%)  
  • www.stanijadobrojevic.com (12%)  
  • www.naxi.rs (7%)  
  • www.donesi.com (5%)  
  • www.kursevi.com (5%)  
  • www.budidavalackrvi.com (2%)  
  • www.trcanje.rs (2%)  
  • www.coffeeroom.rs (2%)  
  • www.kamatica.com (1%)  
  • www.englishlane.net (1%)  
  • www.tamburica.org (0%)  

Enjoy.ing
Excel kuhinjica

Twitter