Računari ThinkPad kompanije Lenovo po peti put proglašeni najboljim

Kompanija Lenovo je objavila da su laptop računari ThinkPad proglašeni najboljim u istraživanju koje je sprovela kompanija Technology Business Research (TBR) za drugi kvartal 2010. godine pod nazivom „Studija o korporativnom ponašanju prilikom kupovine IT opreme i zadovoljstvu korisnika“. Ovo je peti put zaredom da srednja i velika preduzeća koja su učestvovala u istraživanju kompanije TBR ocenjuju ThinkPad laptop računare kompanije Lenovo kao najbolje. Računari Lenovo ThinkPad su zauzeli vodeću poziciju u sedam od ukupno deset sprovedenih istraživanja kompanije TBR o zadovoljstvu korisnika.

U drugom kvartalu 2010. godine, korisnici su dodelili računarima ThinkPad najviše ocene za: kvalitet i pouzdanost hardvera, pružanje tehničke podrške putem telefona, vreme potrebno za popravku i sveukupno zadovoljenje potreba. Kompanija Lenovo je dobila rekordan broj poena u drugom kvartalu za kvalitet i pouzdanost hardvera kao i za brzinu isporuke i popravke. Dizajn proizvoda i lakoća rukovanja su takođe aduti kompanije Lenovo.

„Zadovoljstvo korisnika je suština našeg poslovanja, a suština računara ThinkPad je usmerenost na izvrstan dizajn i stalne inovacije“, rekao je Dilip Batia, izvršni direktor sektora za maketing računara ThinkPad. „Kombinovanje naših kvalitetnih inženjerskih rešenja sa brzom isporukom i pouzdanom i efikasnom tehničkom podrškom preko telefona, pomaže nam da izradimo računarske tehnologije koje prevazilaze očekivanja naših korisnika.“

Inovacije se nastavljaju

Korisnici su u prilici da izaberu neki od mnogobrojnih računara ThinkPad sa najnovijim sistemom obrade podataka, grafikom, mogućnošću video poziva i multimedijalnim uslugama kao što su:

• serija tablet i laptop računara ultra-mobile X (X201 tablet, X201, X201s, X100e)
• serija računara za povećanje efikasnosti u kancelariji mainstream T (T410s, T410, T510)
• serija mobile workstation W računara za zahtevne profesionalce (W510)
• osnovna L serija računara za preduzeća (L412, L512)
• seriju računara namenjena malim i srednjim preduzećima ThinkPad Edge line (13,14,15-inčna)

Prvoklasna usluga i podrška

Rezultati istraživanja takođe navode i snažni korisnički servis i podršku  koji su veoma bitni za celokupno zadovoljstvo klijenata  i za uspostavljanje odnosa poverenja. Korisnici su potvrdili da je isporuka proizvoda ubrzana, da je vreme popravke kraće i da je tehnička podrška preko telefona odlična. Ovo priznanje potvrđuje dugoročne ciljeve kompanije Lenovo za održavanje visokog kvaliteta, pouzdanih proizvoda zajedno sa kontinuiranim investiranjem u servise i sistem podrške. Brza i efikasna tehnička podrška preko telefona koristi kapacitete udaljenih tehničkih stručnjaka i skup alatki za utvrđivanje problema kako bi se korisniku pomoglo u najkraćem mogućem roku. Pored svega toga, Lenovo ima i snažno razvijenu online mrežu koja obuhvata elektronsku podršku, forume, alatke za otkrivanje i otklanjanje tehničkih kvarova i integrisanje društvenih mreža. Istraživanje je takođe pokazalo da je broj pritužbi na proizvode kompanije Lenovo najmanji.

„Ekonomska kriza je pokazala koliko je bitno da korisnici računara budu zadovoljni“, rekao je Džon Lindi, predsednik TBR-a. „Podaci pokazuju da nadležni iz IT sektora koji kupuju veći broj računara ove godine, obraćaju mnogo više pažnje na sve aspekte proizvoda, počev od njegove pouzdanosti do podrške koju obezbeđuju prodavci. Kompanija Lenovo nastavlja da se fokusira na celokupno iskustvo potrošača i zbog toga su laptopovi ThinkPad zadržali vodeću poziciju u pet uzastopnih kvartala.”

Rezultati TRB istraživanja temelje se na ispitivanju više od 500 nadležnih za IT sektore u srednjim i velikim preduzećima u Severnoj Americi.

Izvor: Lenovo


Enjoy.ing

Twitter