BIZIT plus

Računari ThinkPad kompanije Lenovo po šesti put proglašeni najboljim

PCPress.rs ImageKompanija Lenovo  je objavila da su njeni laptop računari serije ThinkPad proglašeni najboljim u istraživanju koje je sprovela kompanija Technology Business Research (TBR) za treći kvartal 2010. godine pod nazivom „Studija o korporativnom ponašanju prilikom kupovine IT opreme i zadovoljstvu korisnika“. Ovo je šesti put zaredom da srednja i velika preduzeća koja su učestvovala u istraživanju kompanije TBR ocenjuju računare ThinkPad kompanije Lenovo kao najbolje. Računari Lenovo ThinkPad zauzeli su vodeću poziciju na osnovu konkurentnih performansi koje pokazuju na polju kvaliteta i pouzdanosti hardvera, lakoće sa kojom zadaci bivaju završeni, servisa i tehničke podrške putem telefona.

„Zadovoljstvo korisnika je suština našeg poslovanja, i fokusirani smo na proizvodnju čvrstih kompjutera i kreiranje sveobuhvatne mreže prodajne podrške“, izjavio je Dilip Batia, izvršni direktor sektora za maketing ThinkPad računara. „Naši korisnici znaju da kupovinom ThinkPad računara dobijaju trajan i izdržljiv proizvod.“

ThinkPad poboljšava poslovanje


Lenovo nudi bogatu paletu laptop računara ThinkPad namenjenih korisnicima u malim i srednjim preduzećima ali i onima u multinacionalnim korporacijama. Pored vrhunske tehnologije i inovacija usmerenih ka kupcima, veliki broj ThinkPad računara, uključujući T410, X220, X220t i L412, zadovoljava i nekoliko vojnih specifikacija za izdržljivost. Na tržištu su ThinkPad računari znak kvaliteta i pouzdanosti: kompanija Lenovo prodala je više od 60 miliona ovih računara širom sveta u oktobru, a udeo kompanije Lenovo na tržištu komercijalnih laptopova iznosi 16,2 odsto, i na najvišem je nivou ikada.   

Pročitajte i:  Intel je i dalje najveći proizvođač računarskih procesora

Pored dugoročne posvećenosti kompanije Lenovo da isporučuje kvalitetne i pouzdane proizvode, kompanija nastavlja da insvestira u servis i podršku.  Tehnička podrška preko telefona, dostupna u nekim zemljama, unaprediće kapacitete preuzimanja na daljinu i skup alatki za utvrđivanje problema, kako bi se korisniku pomoglo u najkraćem mogućem roku. Pored svega toga, Lenovo ima i snažno razvijenu online mrežu koja obuhvata elektronsku podršku, forume, alatke za otkrivanje i otklanjanje tehničkih kvarova i integrisanje društvenih mreža.

Studija kompanije TBR sprovedena u trećem kvartalu pokazuje da su korisnicima pri kupovini važniji pouzdanost hardvera i podrška nego cena.

U istraživanju kompanije TBR učestvovalo je više od 500 nadležnih za IT sektore u srednjim i velikim preduzećima u Severnoj Americi.

Za najnovije vesti o Lenovu registrujte se na Lenovo RSS feeds ili pratite Lenovo na Twitter-u i Facebook-u.

Izvor: Lenovo

 

Izvor: Lenovo

Facebook komentari: