RRC d.o.o. postaje distributer IBM softvera

konferencija za medija IBM i RRC 003 Kompanija RRC je osnovana 1992. god. RRC je Pan-Istočno Evropski specijalizovani distributer sa kancelarijama u Moskvi, St. Petersburgu, Almaatiju, Bakuu, Kijevu, Varšavi, Vroclavu, Pragu, Budimpešti, Beogradu i Ljubljani.

Strateški uspeh kompanije leži u iskustvu i detaljnom poznavanju svakog tržišta na kome poslujemo. Naš personalizovan pristup, tehnička ekspertiza i jak osećaj za potrebe kupaca, omogućvaju nam fleksibilnost da se prilagodimo zahtevima različitih proizvođača opreme kao i različitih partnera

Naša vizija je da distribucija MORA da dosegne iza prvog nivoa distributivnih odnosa  dodajući vrednost tokom celog puta implementacije rešenja, od vendora do krajnjeg  korisnika.

RRC – distribucija IBM softvera

Shodno zahtevima tržišta, koje se sve više okreće distribuciji usluga i “know-how”odnosno “turn-key” rešenjima, jedan od primarnih ciljeva kompanije u 2008. god. je bilo apliciranje za status IBM Software distributera.

RRC je od februara 2009. god. distributer IBM Workstation Software.

IBM softverska rešenja sve više predstavljaju neophodnost u poslovanju, a pokrivaju oblasti koje se odnose na bezbednost podataka, e-commerce, upravljanje IT resursima, planiranje i optimizaciju poslovanja, poslovnu komunikaciju i td., a neki od paketa koji su fokusirani na planiranje i realizaciju poslovanja su praktično neophodni menadžmentu kompanija.

Pročitajte i:  Wipro i IBM inoviraju na polju AI

Mnogi od softverskih paketa mogli bi da budu ključni faktor prevazilaženja posledica globalne ekonomske krize, a odnose se na racionalizaciju IT (i ostalih) kompanijskih resursa, planiranje poslovanja, “on line” izveštavanje menadžmenta, racionalizaciju postojećih kompanijskih troškova.

Princip distribucije IBM SW podrazumeva tesnu saradnju na relaciji IBM – distributer – partner – korisnik.

Cilj ovog tipa distribucije nije čista prodaja, već implementacija rešenja, odnosno puštanje sistema, projektovanog i optimizovanog prema potrebama korisnika u produkcioni rad.

Kako bi se ovaj princip ostvario, RRC pred sobom ima zadatak da razvije partnersku mrežu pre svega sa partnerima koji su spremni za ulaganje u sebe, za učenje i za specijalizaciju za pojedine oblasti, a sve to uz sveobuhvatnu podršku IBM-a čiji specijalisti aktivno učestvuju u izradi optimalnih tehničkih rešenja.

Dodatnu vrednost u ovom procesu RRC daje svojim iskusnim profesionalnim kadrom, tesnom saradnjom sa partnerom na program, kao i mogućnošću davanja finansijske podrške na ozbiljinijim projektima.

Ocekujemo, već u prvoj godini, da ćemo aktiviranjem i motivisanjem svoje partnerske mreže zajedno sa ekspertskim timom iz IBM beogradske kancelarije očekujemo da postati lider na tržištu.

Pročitajte i:  Wipro i IBM inoviraju na polju AI

"IBM-ov cilj je da kompanijama na tržištu pruži vodeću tehnologiju i rešenja u svim važnim delovima – IT infrastrukura i poslovni procesi – i koristi jaku vezu sa biznis partnerima da postigne taj cilj." – rekao je Predrag Gomilanovic, IBM menadžer za softvresku grupu u Srbiji. "Mi smo zadovoljni dosadašnjom saradnjom sa RRC-om i time što su postali distributer za "IBM Workstation Software" u Srbiji samo smo produbili međusobnu saradnju. Verujemo da će ovim RRC biti u mogućnosti da pruži bolje usluge srpskim preduzećima, da unapređuju svoje poslovanje i da postanu konkurentni koristeći IBM-ova integrisana i inovativna rešenja."

"Naši lokalni korisnici će imati koristi od dogovora izmedu IBM-a i RRC-a, tako što će imati direktan pristup softverskim i hardverskim rešenjima baziranim na IBM-ovom inovativnom portfoliju. Ovaj dogovor je takode važan za RRC, jer firma širi svoje mogućnosti nudeći integrisana rešenja, kao i pristup IBM-ovim resursima i obuci – koji su jednostavan način da se dobije jaka prednost nad konkurencijom na tržištu gde se kompanije razlikuju najviše po inovaciji i znanju." rekao je Iztok Šumak, Channel Account Manager IBM SWG.

Pročitajte i:  Wipro i IBM inoviraju na polju AI

Izvor: IBM

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , ,