Saga dobila Cisco priznanje za izuzetnost od svojih korisnika

Saga je, na osnovu rezultata ankete o zadovoljstvu korisnika vršene u periodu od šest meseci, od avgusta 2010. do kraja januara 2011, proglašena za Cisco partnera sa najvećim ugledom u regionu Istočne Evrope.
Customer Satisfaction Excellence predstavlja najviši nivo koji partner može dostići u okviru Cisco partnerskog kanala i rezultat je procesa ocenjivanja koje Cisco sprovodi među korisnicima na svetskom nivou. Kao rezultat, Saga će u narednom periodu biti posebno označena zvezdom na Cisco sajtu, u delu Cisco Partner Locator. Ova zvezda predstavljaće indikator Ciscu, partnerima i korisnicima da je ostvarila izuzetna dostignuća na polju zadovoljstva korisnika.
Sagu su u prethodnih pola godine, među nekoliko stotina partnera iz regiona, korisnici ocenili najvišom ocenom po više kriterijuma, koji se odnose na usluge pružane korisnicima u toku ciklusa prodaje i održavanja (pre-sales i post-sales).
Kriterijumi u pre-salesu su bili: nivo kompetentnosti inženjera prodaje i sistem inženjera; u kojoj meri smo smatrani savetnikom od poverenja; da li je pokazan profesionalizam u svim sferama angažovanja; mogućnost da uskladimo Cisco proizvod, uslugu ili rešenje sa poslovnim ciljevima korisnika, i na kraju odgovornost i pouzdanost.
U post-sales podršci su ocenjivani sledeći kriterijumi: efikasnost profesionalnih servisa; proaktivno identifikovanje i vođenje računa o svim bitnim pitanjima; pokazani profesionalizam; sposobnost Centra za podršku da dijagnostikuje kvar na Cisco hardveru, softveru i mreži; efikasnost u eskalaciji problema i upravljanje kritičnim situacijama; vreme rešavanja problema u vezi sa podrškom.


Microsoft
Bizit

Twitter