Samsung: CLIO nagrada za inovativan nastup ST1000 fotoaparata

Samsung Electronics, svetski lider u oblasti digitalnih medija i digitalnih konvergentnih tehnologija, nagrađen je prestižnom međunarodnom CLIO nagradom za nove strateške komunikacije i PR inicijativu pri lansiranju ST1000 proizvoda. CLIO nagrade su jedno od najpriznatijih međunarodnih takmičenja na svetskom nivou u oblasti reklamiranja, dizajna i komunikacija, sa težištem na razvoju industrije u cilju odavanja priznanja najaktuelnijim i inovativnim radovima. Nagrada je dodeljena za online kampanju i kampanju u društvenim medijima za lansiranje ST1000 digitalnog fotoaparata, u saradnji sa renomiranim austrijskim Šenbrun zološkim vrtom i pokazuje Samsungovu kontinuiranu posvećenost revolucionarnim komunikacionim kampanjama.

Samsung-Nonja Samsung je razvio jedinstveno partnerstvo sa Šenbrun zološkim vrtom u Beču, da pokaže kupcima kako lako i intuitivno nova ST1000 kamera učitava slike na internet preko svojih inovativnih bežičnih opcija, funkcije koju sadrže brojne Samsung digitalne kamere. Samsung je opremio stanovnicu zoo vrta, ženku orangutana, Nonju ST1000 kamerom, a slike koje je Nonja fotografisala su zatim preko bežičnih funkcija kamere svakodnevno slate na Facebook nalog i specijalno dizajniran mikrosajt, koji su zabeležili posetu od 200.000 posetilaca i obožavalaca širom sveta.

PD143422_2a19_QSES9245.ai Ova jedinstvena i revolucionarna strategija pokazala je da jednostavnost upotrebe i mogućnosti ST1000 može koristiti bilo ko, uključujući i orangutana, što je poruka koja je uspešno komunicirana publici širom sveta. Kampanja je prikazala sposobnost ST1000 kamere da zabeleži i podeli foto uspomene bežično, u pokretu, omogućavajući korisnicima da se istinski povežu sa porodicom i prijateljima. Puno inovacija upakovanih u elegantni kompaktni okvir, bežična funkcionalnost kamere omogućava korisnicima da šalju i postavljaju fotografije u realnom vremenu preko aplikacija kao što je Facebook i pruža novo iskustvo u deljenju sadržaja među najbližima. Imajući u vidu povećanu potrebu korisnika da svoje slike odmah dele sa voljenima, veliki broj Samsung digitalnih kamera pruža bežične mogućnosti.

“Današnja CLIO Srebrna nagrada je važna prekretnica za Samsung i pohvala našim kontinuiranim naporima u prikazivanju naših kamera i komunikacijskih strategija sa najinovativnijim i najnaprednijim kampanjama u industriji. Naš cilj je uvek bio da pokažemo korisnicima kamera da je opseg naših kamera dizajniran da zadovolji potrebe svih, kao i povećanu potražnju za mogućnostima bežičnog pristupa mrežama, ova kampanja pokazala je naš uspeh u komunikaciji ove poruke direktno kupcima i tržištu kroz našu revolucionarnu i inovativniu strategiju, koju predstavlja ova nagrada,” objasno je Sang Jin Park, predsednik poslovne jedinice za digitalne slike, kompanije Samsung Electronics. ”Naš kontinuirani cilj je da predvodimo u inovativnosti kroz pionirske komunikacione strategije, kako bi osigurali da karakteristike "Smart” fotoaparata jednostavnih za upotrebu budu prikazane globalnoj publici foto entuzijasta.”

Za skoro pet decenija, CLIO nagrade zadržale su svoju prvobitnu posvećenost da slave i nagrađuju kreativnu izvrsnost, odajići počast moćnim vidovima komunikacije i njihovom uticaju na modernu kulturu. Samsung kampanja sjedinjuje ove ključne elemente takmičenja i uspešno se povezuje na emotivnom nivou sa opštom javnošću, kroz uticajnu komunikacijsku kampanju koja je prikazala ne samo jedan od njihovih vodećih digitalnih proizvoda, već je otvorila vrata za nastavak inovacija upakovanih u kamerama kao što su 2viev i NX10 za tržište i predstojeće revolucionarne komunikacijske kampanje.

Za više informacije o Nonjinoj Facebook promociji u saradnji sa Šenbrun zološkim vrtom u Austriji posetite http://affe.samsung.at

Samsung


DevOps Testing
Bizit

Twitter