Računari i Galaksija

SAP u Srbiji ostvario bolje poslovne rezultate u 2009. u odnosu na 2008. godinu

PCPress.rs ImageU Beogradu je u sredu održana konferencija SAP World Tour 2010 na kojoj su predstavnici kompanije SAP, svetskog lidera u oblasti poslovnog softvera, ali i domaći i svetski ekonomski stručnjaci, govorili o aktuelnoj ekonomskoj situaciji u Srbiji u uslovima svetske ekonomske krize i mogućnostima za njeno prevazilaženje, odnosno o strategijama koje su najveće svetske korporacije primenile u uslovima krize, s konkretnim primerima i savetima u šta treba ulagati (ljudi-inovacije-korisnici).
Takođe, domaće kompanije, Hemofarm i SBB prikazale su zbog čega su i u vreme krize nastavile da ulažu u najmodernije IT tehnologije i kako su im konkretno SAP-ova rešenja pomogla da smanje troškove i rizik, povećaju efikasnost i konkurentnost i optimalizuju celokupno poslovanje, a na primeru Delta Holding-a prikazane su prednosti i mogućnosti koje se ostvaruju implementacijom SAP-ovih rešenja za finansijsku konsolidaciju koje je uvedeno u ovu kompaniju. Takođe, premijerno je za korisnike u Srbiji prikazano najnovije SAP-ovo rešenje za odnose s korisnicima – SAP CRM 7.0.
Les Hajman, SAP-ov ambasador i ujedno glavni predavač i specijalni gost konferencije, poručio je vodećim srpskim privrednicima da je neophodno da ulažu pre svega u inovacije, jer ukoliko uvek budu radili samo ono što su već radili, vrlo teško će ostvariti napredak. Les Hajman je ekskluzivno, na konkretnim primerima, pokazao prisutnima strategije koje su velike svetske kompanije, poput ROC Investments-a, Apple-a ili Nestle-a primenile u vreme krize i kako su zahvaljujući inovativnim strategijama i ulaganjima u nove tehnologije uspele da ostvare rast prodaje i profita uprkos recesiji i svetskoj ekonomskoj krizi.
SAP u svom portfoliju ima rešenja za preduzeća koja žele da unaprede poslovne procese i ostvare prednost u odnosu na konkurenciju. To, osim privatnim kompanijama, posebno može biti zanimljivo javnim preduzećima i javnim i državnim budžetskim institucijama, koje žele da imaju potpunu kontrolu budžeta i potrošnje u svakom momentu.

Pročitajte i:  SBB: Novi EON Video klub transformiše iskustvo gledanja sadržaja i donosi nove premijere!

„SAP World Tour je najznačajniji poslovni godišnji događaj za naše korisnike i zajednicu u kojoj poslujemo. Posvećen je sistematizaciji znanja i iskustva, uz najave trendova i korisnih ekspertskih saveta i rešenja za buduće poslovanje kompanija i njihov stabilan razvoj. Učesnici događaja su najveći ekonomski stručnjaci, predstavnici menadžmenta korisnika – najuspešnijih kompanija na svakom od tržišta i SAP eksperati. Godišnje SAP World tour okupi čak 65.000 učesnika širom sveta.“ izjavio je Vladimir Popović, generalni direktor SAP-a na otvaranju World Tour-a i dodao da je SAP, bez obzira na to što je prethodna godina bila izuzetno teška i puna izazova za poslovanje, u Srbiji ostvario bolje poslovne rezultate prošle godine nego 2008.

Kao pozitivan signal u smislu razvoja tržišta i porasta interesovanja za najnovije i najbolje svetske tehnologije Vladimir Popović je naveo i veliko interesovanje koje je za SAP World Tour konferenciju vladalo ove godine. „Doveli smo najveće domaće i svetske stručnjake, kao i naše korisnike da oni iz svoje prakse kažu kako su uz pomoć SAP-a smanjili troškove i postali efikasniji. Kako su zahvaljujući tehnologijama koje mi stvaramo uspeli da optimalnije i bolje upravljaju svojim poslovanjem“.
SAP World Tour je najveći godišnji događaj za korisnike koji kompanija SAP organizuje. Odvija se u čak 90 gradova širom sveta. Događaj tradicionalno počinje u martu mesecu u Nemačkoj i onda se, zavisno od zemlje, odvija do novembra meseca. Ovo je bio šesti SAP WT u Srbiji, na kome se okupilo oko 350 najviših rukovodilaca najvećih i najuspešnijih srpskih preduzeća, predstavnika javnog sektora, IT stručnjaka i analitičara, SAP partnera i medija.

Pročitajte i:  SBB predstavlja novi EON Video klub i ekskluzivne domaće premijere

Izvor: SAP

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , , , ,