Sve o digitalnom marketingu na Digital Day-u

Konferencija o digitalnom i interaktivnom marketingu Digital Day 2013, na temu “Oglašavanja u multi-screen eri”, biće održan 14. maja u Domu Omladine u Beogradu. Publika će biti u prilici da prisustvuje predavanjima  o savremenim mobilnim tehnologijama, snalaženju potrošača u digitalnom okruženju, komuniciranju brendova sa ciljnim grupama, trendovima media multitasking-a i mnogim drugim temama.

iabSveže informacije o sve većoj zastupljenosti video-advertajzinga publici će predstaviti Andy Chen, „angel“ investitor i savetnik na nekoliko projekata i tehnoloških start-up-a u Evropi i SAD-u, danas generalni direktor kompanije Preview Networks. Gospodin Chen je stručnjak sa veoma značajnim iskustvom u digitalnoj industriji i trostrukom diplomom iz oblasti arhitekture, urbanizma i skandinavske kulture sa Univerziteta u Kaliforniji, Univerziteta Berkeley u SAD-u i MBA diplomom Univerziteta u Stokholmu, a deo svog znanja i iskustva će preneti domaćoj publici na ovogodišnjem Digital Day-u. Na listi inostranih predavača nalazi se i Tom Bowman, potpredsednik globalne strategije i marketing aktivnosti BBC Worldwide u Velikoj Britaniji. Tom danas vodi i koordinira globalni tim zadužen za prodajne aktivnosti, brendirani sadržaj i specijalizovana oglasna rešenja za sve internacionalne TV i digitalne medijske službe BBC-ja.

Pročitajte i:  Digital Day 2024: Oblikujte budućnost veštačke inteligencije

Jedan od najistaknutijih predavača ove manifestacije je Alison Fennah, zamenik predsednika IAB Europe odgovorna za razvoj programa istraživanja i marketinga. Veliki deo karijere proveden u sektoru marketinga, finansija i na razvoju poslovanja, obogatili su njeno iskustvo i doprineli stvaranju eksperta kakav je Alison danas. Ona će se osvrnuti na specifične podatke o srpskom digitalnom ržištu do kojih je došla Mediascope Europe studija sprovedena od strane IAB Europe.

Publika će takođe imati priliku da se bolje upozna sa temom “Mobilni i online kanali u kupovnim tokovima u Srbiji” koju će im približiti regionalni direktor za razvoj digitalnog tržišta informacija, jedne od najvećih istraživačkih agencija GfK, Caroline Henne.

Panel na temu „Stručnost u vođenju digitalnih kampanja” moderiraće Rade Tičković, managing direktor Httpoola. Biografije svih predavača i panelista možete pročitati na stranicama povećenim konferenciji.

Ulaznice se mogu poručiti preko zvaničnog sajta udruženja IAB Serbia.

Izvor: IAB Serbia

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , , , , ,