Maxi 2024

Sve što ste hteli da znate o digitalnom marketingu, a niste imali koga da pitate

Sredinom maja IAB Srbija organizuje sedmu po redu Digital Day konferenciju, ovoga puta posvećenu temi „Connected Shopper“. Digital Day je konferencija edukativnog karaktera, na kojoj će govoriti eminentni predavači sa razvijenih tržišta i iz uspešnih kompanija. Oni će upoznati publiku sa aktuelnim industrijskim trendovima, najboljim metodama, praksom i iskustvima u oblasti digitalnog marketinga.

PCPress.rs Image

Kupci u Srbiji sve češće koriste internet kako bi pronašli proizvod ili brend koji žele, uporedili cene i pronašli radnje sa određenom robom ili uslugama koje ih interesuju. Paralelno, e-commerce beleži konstantan rast u Srbiji, ali je procenat izvršenih online transakcija daleko manji od zemalja zapadne Evrope, pa čak i od onih u regionu. Po istraživanjima kompanije Gemius čak 41% ispitanika planira da troši više novca na online kupovinu u narednoj godini, a sve je veća tendencija kompanija da prođu proces digitalne transformacije i povećaju nivo investicije u e-commerce.

Konferencija Digital Day 2017 – „Connected Shopper“ okupiće eksperte iz industrije koji će podeliti svoja znanja i iskustva i time ovu temu dodatno približiti lokalnoj publici. Među predavačima su i Katarzyna Paliwoda iz kompanije Facebook, Jonathan Francis iz Google kreativnog tima “The ZOO”, Hossein Houssaini iz marketinške kuće Havas i mnogi drugi.

Sve dodatne informacije možete pronaći na zvaničnom sajtu konferencije, a sva aktuelna dešavanja i novosti možete pratiti putem Facebook stranice.

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , , , ,