Telekom Srbija pruža usluge na znakovnom jeziku

Kompanija Telekom Srbija obučila je svoje zaposlene u nekoliko poslovnica u Beogradu da pružaju usluge osobama oštećenog sluha.

DSC_9107Oni su prošli su kroz edukativni program, koji je prilagođen delatnosti kompanije i obuhvata oko 800 odabranih gestova grupisanih u 16 tematskih celina.

Prvih dvadesetoro zaposlenih koji su uspešno položili ispit svoja znanja već primenju u praksi u osam poslovnica u Beogradu, a u toku je i obuka druge grupe od 20 polaznika, nakon koje će ova usluga biti proširena i u još sest poslovnica u Beogradu.

U saradnji sa Udruženjem tumača za lica oštećenog sluha Srbije, Telekom Srbija je obučio je zaposlene kako bi na znakovnom jeziku mogli da pružaju usluge svojim korisnicima.

Trenutno, usluge na znakovnom jeziku pružaju sledeće poslovnice:

  • Banjica (Paunova 24, lokal 11 Beograd)
  • Bulevar Umetnosti( Bulevar Umetnosti 16A)
  • Tržni Centar Delta City (Jurija Gagarina 16)
  • Goce Delčeva (Goce Delčeve 36)
  • Lazarevac (Dimitrija Tucovića 1)
  • Lola 2 (Bulevar Kralja Aleksandra 84)
  • Terazije (Terazije 24)
  • Obilićev Venac (Obilićev Venac 2)

Do druge polovine juna usluge na znakovnom jeziku biće pružane i u sledećim poslovnicama:

  • Mladenovac (Kralja Petra 258)
  • Požeška (Požeška 66)
  • Trg Nikole Pašića (Trg Nikole Pašića 7)
  • Tržni centar Ušće (Bulevar Mihajla Pupina 4)
  • Zemun (Glavna br. 18)
  • Kaluđerica (Vojvode Stepe Stepanovića 9i)

 

 


Microsoft
Bizit
Excel kuhinjica

Twitter