Telenor: Šampioni u industriji kontakt centara

ICCWHeader Direktor korisničkog servisa Telenora u Srbiji, Tatjana Manojlović, jedan je od dobitnika nagrade „Šampioni u industriji kontakt centara“ koju svake godine dodeljuje vodeće svetsko udruženje kontakt centara Contact Center World (http://www.contactcenterworld.com).
„Korisnički servis bio je visoko na listi Telenorovih prioriteta od samog početka našeg poslovanja u Srbiji. Kako bismo unapredili usluge i povećali broj korisnika bio nam je potreban novi kontakt centar. Želeli smo da napravimo svestrano i jednostavno rešenje i izađemo u susret potrebama naših pripejd i postpejd korisnika. Krajem 2007. godine pušten je u rad novi kontakt centar sa izuzetnim tehničkim unapređenjima i mogućnostima za razvoj. Za taj posao bila je zadužena kompanija Algotech koja ima bogato iskustvo u zemljama regiona u uvođenju inovativnih rešenja za kontakt centre. Primenjena su rešenja koja koriste vodeći svetski kontakt centri, da bi Telenor svojim klijentima obezbedio neprekidan servis – podršku operatera i govornog automata“ kaže dobitnica nagrade Tatjana Manojlović.
Kontakt centar kompanije Telenor povezuje različite komunikacione i poslovne aplikacije sa ciljem da se poveća efikasnost operatera i unapredi obrada poziva. Zahvaljujući ovim rešenjima, Telenor je u mogućnosti da proširi poslovanje i povećava broj korisnika. Uz to, kontakt centar omogućava efikasnije planiranje smena i efektivnije korišćenje radnog vremena operatera, što doprinosi unapređenju odnosa sa korisnicima.

Izvor: Algotech


Microsoft
Bizit

Twitter