Tinejdžeri sve više brinu o online reputaciji

Pew Research Center, u okviru projekta Pew Internet, sproveo je još jedno istraživanje na temu tinejdžera i društvenih mreža.

Photo: Nicola since 1972/Flickr

Photo: Nicola since 1972/Flickr

Tinejdžeri dele više informacija o sebi nego ranije, ali mnogi od njih preuzimaju mere kako bi privatnost sačuvali od javnosti, odnosno ograničili ko vidi inforimacije koje dele, i to je jedno od glavnih zaključaka pomenutog istraživanja.

U poređenju sa rezultatima istraživanja sprovedenog 2011. godine, porastao je procenat korišćenja Twittera među tinejdžerima. Od svih tinejdžera koji su na internetu, ranije je njih 16 posto koristilo Twitter, a sada ih je 24 posto.

Tipičan tinejdžer na Facebooku ima 300 prijatelja, a na Twitteru 79 pratilaca.

60 posto tinejdžera na Facebooku ima profil koji je privatan, a vode računa i o svojoj celokupnoj online reputaciji, te uklanjaju stvari za koje ne žele da se sazna.

Što se Twittera tiče, većina profila je javno – 64 posto.

Kompletan izveštaj možete pronaći na www.pewinternet.org.

 


Microsoft
Bizit

Twitter