Računari i Galaksija

Toshiba: garancija bez obzira na sve

Šta sanjaju ovisnici o računarima a šta im se dešava? Neki od nas imaju noćne more koje se sastoje u tome da se na aerodromu zaboravi torba sa laptopom koju je posle nemoguće naći.  Srećom, san nije stvarnost i jutro u kome se budimo a ljubimče je na svom redovnom mestu pored jastuka donosi olakšanje. Ne smemo ni da mislimo šta bi se dogodilo da je se nemili događaj stvarno odigrao.

garancija toshiba blogeri kampanja

Reč je o novom besplatnom paketu pod nazivom “Garancija bez obzira na sve” koji je od sada moguće koristiti i u našem regionu. Nova garancija, pored pokrića krađe i slučajne štete, pruža i garanciju zadovoljstva koja omogućava korisniku da radi i igra se, a u slučaju da nije potpuno zadovoljan kupljenim laptopom, može da ga vrati u roku od dve nedelje od kupovine. Ono što će vreme recesije obradovati mnoge je da uz novu garanciju korisnik Toshiba računara ne mora da brine o tome šta će da se desi ukoliko nekim slučajem izgubi posao: korisnicima koji kupe Toshiba laptop biće vraćen novac u slučaju da iznenada izgube posao u prvoj godini nakon kupovine i pružiće im priliku da zadrže kupljeni model kao deo dogovora.

Besplatna „Garancija bez obzira na sve” važi za svaki novi kupljeni Toshiba laptop. Da bi dobili ovu garanciju, korisnici moraju da prihvate pravila i uslove i registruju svoju novu mašinu sedam dana nakon kupovine na adresi www.nomatterwhatguarantee.com za standardnu Toshiba garanciju i „Garanciju bez obzira na sve“.

„Novi tip garancije uveden je pre godinu dana, u pravo vreme, u ekonomskoj situaciji. Naši kupci mogu uvek da se osećaju sigurno kada kupuju Toshiba laptop“, izjavio je Adrijan Vazdar, biznis menadžer za region Jadrana kompanije Toshiba Europe.

Jedinstveni garancijski paket koji je sada dostupan i u Srbiji u fokusu je prve regionalnu kampanje kompanije Toshiba. okrenute pre svega blogerima kao napredni(ji)m korisnicima  računara. Toshiba je pokrenula novi korporativni blog www.garancijabezobzira.rs u bliskoj budućnosti očekuje se da web zazuji od niz kratkih onlajn filmova, blogerskih zapisa, i nagradno-promotivnih igara. Nova regionalna kampanja traje do 11. aprila 2010. i obuhvata: Bugarsku, Hrvatsku, Kipar, Grčku, Izrael, Maltu, Rumuniju, Srbiju i Sloveniju. Kampanju na regionalnom nivou vodi McCann Worldgroup.

Facebook komentari:
SBB

Jelena Jovanović

Rođena u Beogradu 1976. godine, odrasla u APV, a danas najveći deo vremena provodi na internetu tako da je sve to irelevantno. Bavi se ključnim rečima, komunikacijama na internetu, preporukama na koji način je moguće unaprediti prodaju na webu, šta je internet marketing i kako dovesti kupce umesto da ih jurite. Bila novinar, za PC press i i dalje voli da piše, pa to radi na bllogu kompanije za koju radi na poziciji menadžera za (integrisane) marketinške komunikacije, na Etarget blogu.