U okviru NIKE kampanje „Srce na teren“ održano takmičenje | PC Press

U okviru NIKE kampanje „Srce na teren“ održano takmičenje

Andrej Kulundzic, Nina Radulovic i Viktor Savic sa maskotom Srce na terenKompanija Delta Sport u okviru NIKE kampanje „Srce na teren“ organizovala je VIP takmičenje u fudbalskoj video igrici Pro Evolution Soccer – Srbija – Francuska u kojoj su učestvovali Nina Radulović, Viktor Savić, Goran Karić, Marija Tarlać, Voja Žanetić, Mile Ilić, Miljan Milićević i članovi grupe Sick Touch, koji su izveli pesmu „Srce na teren“.

U iščekivanju i odbrojavanju do utakmice decenije Srbija – Francuska, u tržnom centru Delta City sve je bilo u znaku fudbala. Pored poznatih ličnosti, brojni učesnici pokazali su u protekla dva dana poznavanje fudbalske strategije i taktike u video igrici Pro Evolution Soccer Srbija – Francuska. Najboljem je dodeljen vaučer u vrednosti od 400 evra za NIKE opremu, drugoplasiranom vaučer u vrednosti od 250 evra za NIKE opremu i trećeplasiranom vaučer u vrednosti od 150 evra za NIKE opremu a oni koji su se najviše istakli dobili su ono što je danas nemoguće naći – kartu za utakmicu Srbija – Francuska. Među dobitnicima karata nalazi se i glumac Viktor Savić.

NIKE kampanju “Srce na teren” pokrenula je kompanija Delta Sport, kao tehnički partner Fudbalskog saveza Srbije, sa željom da se osnaži emotivna veza navijača sa reprezentacijom i da se podigne svest o sportskom navijanju na fudbalskom terenu.

Izvor: Delta Sport


Enjoy.ing
Excel kuhinjica

Twitter