Urednik: početak jednog lepog prijateljstva…

veliki-brat-2009-cucavac Provereni blogeri tvrde da je blog slobodnija forma medijskog izražavanja u kojoj ne morate suviše čvrsto da sledite pravila korporativne komunikacije. To znači da možete da izrazite i sopstveno mišljenje, čak i kad je to mišljenje prilično “uvrnuto” ili “neuobičajeno”. Izražavanje ličnog stava često nailazi na odobravanje publike, poput upotrebe odvratno prljavog “čučavca” u Velikom Bratu 3 koji nas očekuje već ove jeseni, na jednoj od nacionalnih televizija koje obilato koriste “nacionalnu pripadnost” da zarade još poneku “žutu banku”. Ilustracija koja prati ovaj post je deo zvaničnog saopštenja, koje prati ovaj vanserijski medijski spektakl, kome se unapred radujemo (poslednja dva zareza zapravo nisu po pravopisu, prim. aut.)

Ipak, sklon sam da se priklonim onima kojima je blog sredstvo korporativne komunikacije, mada je to sredstvo još uvek (skoro) nevino i nedovoljno iskorišćeno. Zato ću beskrupulozno iskoristiti ovaj ovaj blog za promociju časopisa “PC Press” i sajta www.pcpress.info (znam… nisu savršeni, ali su nabolji IT mediji koje imamo).

Pa dok smo još (skoro) živi, sa saradnicima ćemo se ovde dogovarati o rokovima i obimima koje treba da poštuju, a sa partnerima ćemo se dogovarati o PPP protokolu… Šta je PPP? Odgovor sledi u sledećem nastavku uredničkog bloga, jer moramo pravilno da iskoristimo ovo (skoro) nevino sredstvo (blog) da bismo (skoro) preživeli… 🙂


Microsoft
Bizit

Twitter