YouTube oglašavanje i u Srbiji

Kompanije u Srbiji od sada i putem YouTube platforme mogu da rade na promociji brenda, proizvoda i usluga.

Joško Mrndže, direktor kompanije Google za regiju Adriatic.
Joško Mrndže, direktor kompanije Google za regiju Adriatic.

YouTube donosi brojne mogućnosti velikom broju oglašivača, omogućujući im povezivanje s  lokalnom i međunarodnom publikom na nov i drugačiji način, a oglašivači iz Srbije mogu svoje oglase postaviti na YouTube od 18. marta 2014. godine.

Oni se mogu povezati sa publikom koja gleda sadržaje putem Trueview In-stream i In-display ads platforme, a koji se prikazuju pre, za vreme ili istovremeno sa video sadržajem koji korisnici pregledaju.

„Oglašivači žele da budu tamo gde su njihovi potencijalni korisnici. S milijardu jedinstvenih korisnika mesečno i 100 sati postavljenog video materijala svakog minuta, YouTube okuplja veliki broj korisnika koji traže, gledaju, dele, komentarišu i „lajkuju“ video sadržaje na ovoj video platformi. U Srbiji YouTube ima doseg do 47 odsto populacije.

Svakodnevno korišćenje YouTube popularno je kod mlađih korisnika te se penje na neverovatnih 91 odsto korisnika starosti između 20 i 24 godine. U Srbiji se YouTube najviše koristi za slušanje muzike.

Međutim, YouTube je važan i za donošenje odluka o kupovini, s obzirom da ga 62 odsto korisnika smatra dobrim izvorom informacija o proizvodu koji planiraju da kupe.

Pročitajte i:  YouTube Shorts dodaje remiksovanje muzičkih spotova

Sa novim inovativnim rješenjem Trueview formats zahvaljujući kome oglašivači plaćaju samo ukoliko je korisnik „aktivno“ pregledao video materijal, YouTube je uistinu efikasna platforma za sprovođenje kampanja kojima se promoviše brend, proizvod i usluga kao i kampanja za dobijanje povratnih informacija od korisnika“, izjavio je direktor kompanije Google za regiju Adriatic, Joško Mrndže.

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: ,