Akord ERP rešenje: A­DA System u sav­re­me­nom so­ftver­skom o­kru­že­nju

Savremeno poslovno okruženje nalaže upotrebu savremenih tehnologija u poslovanju kompanija i ulaganje u softversku infrastrukturu. Tu činjenicu uvažila je i kompanija ADA System iz Novog Sada, koja se bavi uvozom, distribucijom i servisiranjem računarske opreme, a pomoć je stigla u vidu Akord Web poslovnog softvera.

Softversko rešenje za narasle potrebe ovog preduzeća ponudila je novosadska firma Akord Softver d.o.o. svojim proizvodom – Akord Web poslovnim softverom, kao jednim od vodećih cloud proizvoda na domaćem tržištu poslovnih softvera.

Problemi

Tridesetogodišnje iskustvo na tržištu, nagli rast poslovanja u proteklih par godina i problemi s praćenjem velikog broja poslovnih procesa i informacija, ukazali su na manjkavosti postojeće informacione strukture, koja nije mogla da prati razvoj kompanije, a posledično i na potrebu za uvođenjem novog poslovnog rešenja u ADA System‑u. Menadžment kompanije susreo se s velikim problemima, pre svega što nije mogao u razumnom roku da dobije validne podatke o poslovanju.

Zahtevi

Imperativ uvođenja Akord Web softvera bio je integrisanje kompletne poslovne dokumentacije u jedinstvenu bazu podataka, pojednostavljenje i jasno definisanje poslovnih procesa i lako dobijanje  izveštaja za top‑menadžere, po svim kriterijumima bitnim za poslovanje.

Pročitajte i:  Decenija Coming cloud-a u Srbiji

Ono na čemu je korisnik posebno insistirao jeste jednostavnost korišćenja sistema, kao i mogućnosti pretrage dokumenata i artikala po različitim kriterijumima.

Izazovi

U Ada System‑u se dnevno napravi više desetina faktura i postoji veliki lager robe u veleprodaji, kao i rezervnih delova u servisu. Bilo je potrebno sređivanje robnog stanja prilikom uvoza podataka u Akord Web softver, definisanje i kategorisanje artikala po svim kriterijumima bitnim za njihovo praćenje, čime bi se ujedno maksimalno pojednostavila njihova pretraga u sistemu.

Tražio se i pogodan način da se sistemski definišu različiti uslovi saradnje s komitentima, cenovnici, rabatna politika i slično. Periodično masovno fakturisanje velikom broju klijenata, koje je omogućeno na samo jedan klik, bio je još jedan od izazova implementacije.

Ostvareni rezultati

Razgovarajući o rezultatima i značaju koji je implementacija Akord Web softvera imala za poslovanje Ada System‑a, direktor ove kompanije Novak Trkulja je izjavio: „Prelaskom na Akord Web, ADA System je značajno unapredila svoje poslovanje. Do tada, ADA System je funkcionisala, kao i većina firmi, oslonjena na zastarelo programsko rešenje na koje je navikla i analizu podataka uz pomoć Microsoft Excel tabele, gde je tačnost analize umnogome zavisila od količine grešaka prilikom prekucavanja podataka. Osim što nam je Akord Web pojednostavio funkcionisanje firme, rešio nam je i mnoge dileme oko pojmova u knjigovodstvu koje su nastale pod uticanjem nepravilnih tumačenja zakona. Praktični deo primene novog programa je meni, kao direktoru firme, mnogo olakšao svakodnevne analize, koje u Akord Web‑u mogu da dobijem u nekoliko klikova, počev od trenutnog proknjižavanja elektronskih izvoda, preko grafičke analize najbitnijih podataka, pa sve do menadžmenta svakog od dokumenata.

Pročitajte i:  Savremeni CRM: Izgradnja poverenja kao ključ uspeha

Posebno je za mene značajna mogućnost korišćenja softvera na smart telefonu. Kao veliki ljubitelj nautike i jedrenja, zahvalna sam Akord softveru što mi je toliko pojednostavio poslovanje da sve poslove u firmi mogu da obavim sa udaljenog mesta na otvorenom moru.

Korisna adresa: akord.rs

Autor: Biljana Sredić

Ovaj tekst je deo PC Press specijala posvećenog ERP rešenjima. Kompletan specijal je potpuno besplatan za čitanje i možete ga čitati u digitalnoj čitaonici ili ga preuzeti direktno odavde u PDF formatu.

Facebook komentari:

Vertiv

IT Edukacija
Tagovi: , , , , , , ,