Alibaba automatizuje prodaju automobila

Poznata kineska kompanija za elektronsku trgovinu Alibaba, koja je nedavno najavila dolazak u Srbiju, odlučila je da se oproba i u prodaji automobila. Kako bi privukli potencijalne kupce, osmislili su nov način prodaje koji se bazira na tehnologiji.

Alibaba je pri osmišljavanju svoje strategije imala na umu automate za prodaju raznih proizvoda kao što su hrana, kišobrani i SMS kartice, koji su veoma popularni u Japanu. Prodaja automobila bila bi u potpunosti automatizovana. Korisnici će na prodajnom mestu na automatu ili putem određene aplikacije odabrati automobil koji žele kupiti, odnosno s kojim žele obaviti probnu vožnju pre kupovine.

Korisnici će imati mogućnost pet probnih vožnji tokom dva meseca, a svaka vožnja trajaće najviše tri dana. Nakon što su završili sa svojom probnom vožnjom, korisnici mogu kupiti taj automobil ili  započeti probnu vožnju na nekom drugom modelu automobila.

Radi sprečavanja mogućih zloupotreba, potencijalni kupci će morati da imaju određeni kredibilitet na Alibabinom servisu Zhima, kao i da budu članovi programa Alibaba Super Members. Takođe, na samom prodajnom mestu biće implementirane određene sigurnosne mere. Alibaba zasad planira otvoriti dva ovakva automatizovana mesta za prodaju automobila, u Šangaju i u Nankingu.

Pročitajte i:  Fabrika u kojoj će roboti proizvoditi druge robote

Izvor: BUG

Facebook komentari: