Alibaba najvredniji brend u Kini

Gigant elektronske trgovine, Alibaba, proglašen je najvrednijim brendom u Kini na listi BrandZ Top 100 najcenjenijih kineskih brendova, koju su objavile britanske multinacionalne kompanije za marketing, odnose s javnošću i konsalting WPP i Kantar. Kompanija je povećala svoju vrednost brenda za 59% na godišnjem nivou u odnosu na prošlu godinu na 141 milijardu dolara.

Uprkos sporijem ekonomskom rastu u Kini i napetosti u međunarodnoj trgovini, ukupna vrednost brendova navedenih na listi porasla je 30% na 889,7 milijardi dolara, što je najveći godišnji porast od kada je lista oformljena u 2011. godini. Rast je pokrenut u skladu sa tim kako brendovi ubrzavaju svoju ekspanziju u kineske gradove koji su doživeli nagli razvoj i rastuću kupovnu moć potrošača, i sve pozitivniji stav prema kineskim potrošačkim brendovima sa globalnim prisustvom.

Vrednost brenda Alibabe porasla je 136% u proteklih pet godina na BrandZ Top 100 listi nadmašivši ukupan rast Top 100 koji je u istom vremenskom periodu iznosio 92%. Od prvog pojavljivanja na rang listi 2015, nakon inicijalne javne ponude, Alibaba je došao na prvo mesto 2019. godine, što odražava rast brenda koji je doprineo transformacionim promenama na kineskom tržištu.

Pročitajte i:  MSI CEO o carinskom ratu: Moramo biti spremni na najgore!

Izvor: ChinaStoreAge

Facebook komentari:

SBB

TV 2019
Tagovi: , ,