BIZIT plus

Aplikacije za uštedu vremena na društvenim mrežama

Profili na društvenim mrežama vas često opterećuju, oduzimajući vam dragoceno vreme koje biste mogli korisnije da iskoristite. Adekvatno i redovno održavanje Facebook, Twitter, LinkedIn i drugih naloga danas je izuzetno važno, ali je još važnije pametno iskoristiti nove tehnologije i okrenuti ih u svoju korist.

03-Social-Media-Management8777

Otkrivamo sedam najboljih aplikacija koje će raditi za vas i pružiti vam potpunu podršku u vođenju i održavanju društvenih mreža – sa koliko god profila budete želeli da žonglirate.

HootSuite – očigledna ušteda

Verovatno najpoznatija na našoj listi – možda zbog slatke sove kao maskote ili zbog toga što je besplatna i, pritom, odlično funkcioniše. Aplikacija uključuje interfejs pomoću kojeg korisnik ima direktan pogled u svoj(e) Facebook, Twitter i LinkedIn profile. Pored toga, dozvoljava da podesite poruke koje želite da pošaljete u određeno vreme u toku dana. Stoga, ukoliko vam se dešava da zaboravite rođendane prijatelja ili da nemate pristup internetu onda kada vam je neophodan da pošaljete poruku u željeno vreme, sada možete da se podesite aplikaciju i opustite se. Od nedavno, HootSuite je dodao i novu platformu (custom analytics) koja pruža uvid u to koji vaši tvitovi i statusi su izazvali najviše pažnje i u koje vreme je fan stranica koju vodite najposećenija. Sve ovo dolazi sa besplatnim servisom, pa će tako i korisnici kojima do sada nisu bili važni brojevi, postati veoma zainteresovani za rast poseta. No, ubedljivo najatraktivnija svojstvenost ove aplikacije jeste sat koji otkriva koliko vremena ste uštedeli koristeći HootSuite.

SocialOomph – ostavlja vreme za razmišljanje

SocialOomph takođe pruža mogućnost da rasporedite tvitove ili poruke koje želite da se šalju u toku celog dana, a da uopšte ne razmišljate više o tome. Umesto toga, posvetite se drugim aktivnostima, porodici ili jednostavno uživajte u ušteđenom vremenu za sebe.

Pročitajte i:  Deepfake reklame zbunjuju korisnike na društvenim mrežama

Ova aplikacija može da se pronađe u besplatnoj verziji, ali postoji i plaćena opcija – koja nije toliko neophodna, jer sve potrebne i korisne odlike se nalaze i u varijanti koja se ne naplaćuje. Osim toga, sadrži i kontrolnu tablu koja kombinuje sve naloge na društvenim mrežama na jednom mestu – što će znatno da olakša vašoj zavisnosti od provođenja vremena na svakom profilu pojedinačno. Zgodna opcija je i „Purge your Twitter Tweets“ (Pročisti svoje tvitove), koja omogućava da obrišete sve one tvitove sa svojih profila na koje ni malo niste ponosni.

Spredfast – dobar poslovni saradnik

Pored atraktivnog naziva, Spredfast je sasvim standardan kada je u pitanju upravljanje društvenim mrežama. Ova aplikacija se prvenstveno fokusira na poslovne aktivnosti, ali sadrži i besplatnu opciju koja uključuje upravljanje Facebook, Twitter i LinkedIn nalozima. Za samo 10$ mesečno, Spredfast će održavati 12 različitih naloga. Kao i Hootsuite, obezbeđuje poprilično naprednu analitiku i kalendar koji prikazuje optimalno vreme za tvitovanje. Imate i mogućnost da podelite ove kalendare sa kolegama i prijateljima koji takođe koriste Spredfast, pa tako svi možete da podesite sopstveno trendovanje. Ovaj servis ne pruža toliko pojedincu, koliko pruža poslovnim korisnicima društvenih mreža.

Crowdbooster – priča samo kada treba

Ova aplikacija se fokusira na prikupljanje podataka sa vaših naloga na društvenim mrežama. Neće sastaviti više naloga na jednom mestu, ali će vas obavestiti o zapaženosti vašeg posta ili tvita. Ne postoji besplatna verzija kada je u pitanju Crowdbooster, ali će odraditi posao za samo 9$ mesečno. Jedinstvenost aplikacije jeste to što šalje obaveštenja kada se pojave novi korisnici Twittera koji bi mogli biti zainteresovani za vaš sadržaj. Takođe će vam dozvoliti da preuzmete podatke o određenom nalogu, koje možete da prosledite kolegama ili ih jednostavno zadržite za sebe.

Pročitajte i:  Najbolje aplikacije za hvatanje beleški: Bear Markdown Notes

SocialBro – personalizovani tvitovi za različite ciljne grupe

SocialBro ne nudi besplatnu opciju, što naizgled nije lepo od njih. No, ovakva aplikacija i nije osmišljena za pojedince, koliko je stvorena za poslovne korisnike i velike kompanije. SocialBro Pro je deset puta brža varijanta i za 40$ mesečno bez problema će voditi 15 različitih Twitter naloga. Manje-više ponudiće sve što nude i ostale aplikacije sa naše liste, ali ono što je izdvaja jeste to što će vam dopustiti da vidite gde i kada ljudi iz celog sveta odgovaraju na vaš Twitter sadržaj. Ovo ne samo da olakšava rad u različitim vremenskim zonama, već omogućava korisnicima da kroje tvitove specijalno namenjene za određene sredine u različitim delovima sveta u adekvatno planirano vreme.

Summify – pametno filtriran sadržaj

Ova aplikacija kao da predstavlja samo jedan pokret koji će iskombinovati sve vrste društvenih naloga koje poželite. Nažalost, ne poseduje analitiku i sugestije kada je najbolje vreme za tvitovanje, ali zato odlučuje koji su vaši najuticajniji postovi i udružuje ih. Summify zanemaruje sve one nebitne informacije koje se plasiraju putem društvenih mreža i pronalazi one koje su često pregledane i favorizovane – pa samo takve postove prikazuje na Summify Feed-u.

Pročitajte i:  TikTok otkrio ime "novog Instagram-a"

Aplikaciji može da se pristupi preko telefona, računara, ali apdejt može da se pošalje na mejl korisnika ukoliko je potrebno. Ova varijanta je veoma brza i korisna. Ukoliko mislite da ćete ipak mnogo propustiti što do vas ne stižu fotografije stotine beba i slatkih životinja, uvek možete da se vratite na određeni sajt i da ga detaljno ispregledate kada imate vremena za to.

Bottlenose – oružje najvećih štrebera

Ova aplikacija namenjena je najvećim štreberima među informatičkim štreberima. Nudi gomilu različitih grafikona i vizuelnih alata koji omogućavaju lako upravljanje društvenim medijima. „Sonar graph“ je najneobičnija opcija koju Bottlenose nudi. Naime, aplikacija koristi zvukove delfina za komunikaciju. Ova samo naizgled banalna stavka slikovito pokazuje šta se trendinguje na Twitteru i naglašava haštegove koji su povezani sa popularnim tvitovima. Te tako, ako ste, recimo, zainteresovani za politiku, možete tu stavku da ubacite u svoj grafikon i da pogledate šta se trendinguje na tu temu određenog dana. Ova opcija predstavlja jednostavan pregled onoga šta je popularno i toga kako se vaši tvitovi uklapaju u to. Aplikacija takođe sadrži grafikon koji prikazuje tačno vreme kada se pojedine teme pokreću. No, iako su ovi grafikoni korisni, omiljena svojstvenost Bottlenose aplikacije jeste mogućnost špijunaže konkurencije. Bottlenose prikuplja podatke o konkurenciji, pa tako možete da procenite najbolje vreme da učinkovito plasirate svoje tvitove i zasenite njihove. Ako to ne predstavlja „dobar osećaj a biznis“, ne znamo šta drugo to može biti.

Autor: Olga Žarković

Facebook komentari: