BIZIT 2022

Apple planira da postavi oglase direktno na karticu Today u App Store-u

Dva nova odredišta za plasman oglasa proširiće se na oglase koje već možete da vidite na kartici za pretragu u App Store-u i u rezultatima pretrage.

PCPress.rs Image

Oglasi na kartici Today će se pojaviti u većem formatu kartice koji koristi drugi sadržaj na njoj, ali videćete mali plavi okvir sa rečju „Oglas“ unutar njega ispod naziva aplikacije. Oglasi na stranicama pojedinačnih aplikacija će se pojaviti ispod zaglavlja „Možda bi vam se takođe svidelo“ koje predlaže aplikacije povezane sa onom koju gledate. Kao u App Store pretrazi, oglasi na stranicama aplikacija će biti istaknuti plavom bojom kako bi se razlikovali od drugih preporuka. Kupci oglasa neće moći da ciljaju određene aplikacije za ove oglase, ali će oglasi biti relevantni za aplikaciju pod kojom se prikazuju.

Apple Search Ads pruža mogućnosti programerima svih veličina da unaprede svoje poslovanje“, navodi Apple. „Kao i druge naše ponude oglašavanja, ova nova odredišta za plasman oglasa su izgrađena na istoj osnovi – oni će sadržati samo sadržaj sa stranica proizvoda App Store odobrenih za aplikacije i pridržavaće se istih rigoroznih standarda privatnosti.“ Kompanija planira da uskoro počne testiranje novih oglasa.

Pročitajte i:  Kraj jedne ere - Jony Ive prekinuo saradnju sa Apple-om

Apple je prvi put počeo da prikazuje oglase u rezultatima pretrage u App Store-u 2016. godine i počeo je da traži od korisnika dozvolu za omogućavanje personalizovanih oglasa u septembru. Novi reklamni spotovi ukazuju na to da Apple istražuje nove načine da zaradi novac od App Store-a i da bi reklame mogle postati važniji stub za kompaniju dok nastavlja da raste svoje poslovanje sa uslugama. Međutim, na našu nesreću, novi oglasi znače da ćemo morati da pregledamo još dosadnih plavih kutija.

Izvor: TheVerge

Facebook komentari:
eFakture

Tagovi: ,

Leave a Reply

Your email address will not be published.