BIZIT 2022

Asseco SEE obeležava 30 godina poslovanja u Srbiji

U proteklih 30 godina koliko posluje u Srbiji, današnja kompanija Asseco SEE prešla je značajan razvojni put – od lokalnog startapa sa nekoliko zaposlenih, do članice grupacije Asseco South Eastern Europe i lidera u inovacijama u IT sektoru, razvoju vodećih rešenja u oblasti digitalnog bankarstva i obezbeđivanju platforme za prvu digitalnu banku u regionu, kao i predvodnika u pružanju rešenja za sektor telekomunikacija, energetike, komunalnih usluga i javni sektor u Srbiji i regionu.

PCPress.rs Image

„Kao kompanija smo strateški fokusirani na razvoj proizvoda i znanja naših zaposlenih i samo u 2020. godini samostalno investiramo u više od 40 razvojnih projekata kako bi našim korisnicima mogli da obezbedimo najkvalitetnija rešenja, koja zadovoljavaju najviše svetske standarde. Posvećenost zaposlenih, njihov trud i želja da daju svoj doprinos samo su pokazatelj da držimo dobar pravac. Važno nam je da im omogućimo edukaciju i izazovne projekte na kojima imaju prilike da se usavršavaju. Posebno smo ponosni na naš program prakse, kroz koju mladi mogu da steknu iskustvo u IT sektoru i stvore jasniju sliku o tome da u Srbiji mogu da napreduju, rade na sebi i ostvare željene ciljeve. Samo tokom protekle godine od 55 praktikanata posao je dobilo njih 21. Ulaganje u kontinuirano usavršavanje zaposlenih jedan je od načina na koji kompanija nastoji da stručni kadar zadrži u zemlji“, kaže Dejan Đokić, član UO u kompaniji Asseco SEE.  

Pročitajte i:  Srbiji je potrebno bar 15.000 novih IT inženjera do 2025. godine za razvoj domaće privrede

Kompanija je deo grupacije Asseco SEE, koja posluje u jugoistočnoj Evropi, Turskoj, Španiji i Portugalu, kao i u nekoliko zemalja Južne Amerike. Grupacija je lider u razvoju i plasiranju sopstvenog softvera i usluga i vodeći vendor IT rešenja za bankarski sektor, naročito u regionu jugoistočne Evrope. Takođe, vodeća je kompanija u industriji plaćanja i platnih kartica posredstvom svoje kompanije Payten specijalizovane u ovom domenu. Dve trećine najvećih evropskih banaka u regionu koristi usluge Asseco SEE grupacije.

Više od 5 miliona korisnika kanala digitalnog bankarstva

U regionu jugoistočne Evrope je više od pet miliona korisnika kanala digitalnog bankarstva koje obezbeđuje Asseco SEE, a uspostavljena je partnerska saradnja sa svim bankama koje posluju u Srbiji. Kompanija pruža kontinuiranu podršku bankarskom sektoru u usklađivanju sa regulatornim zahtevima, te je do sada ostvareno više od 120 implementacija rešenja za ispunjenje Basel, IAS i IFRS 9 standarda u Srbiji, Severnoj Makedoniji, Crnoj Gori, Rumuniji i Hrvatskoj. Kao aktivni učesnik u uvođenju novina, kompanija je implementirala sistem instant plaćanja kao prvi takav sistem u regionu, kao i više internacionalnih projekata na usklađivanju bankarskog poslovanja sa PSD2 regulativom. Osim toga, Asseco SEE ima partnerski odnos i kontinuiranu saradnju sa globalnim liderima u oblasti IT, kao što su Microsoft, Dell EMC, Cisco, Vmware, IBM, Oracle, Huawei.

Pročitajte i:  Srbiji je potrebno bar 15.000 novih IT inženjera do 2025. godine za razvoj domaće privrede

Payten, članica grupacije Asseco SEE koja je pre nekoliko godina nastala iz uspešne poslovne jedinice kompanije specijalizovane u oblasti plaćaja i platnih kartica, pruža sveobuhvatna rešenja za finansijske i nefinansijske institucije koje, između ostalog, obuhvataju proizvode i usluge namenjene elektronskoj trgovini, online plaćanjima, bankomatima i POS terminalima. Uz više od 150 klijenata koji se oslanjaju na POS/ATM rešenja, kompanija procesuira skoro 80 miliona transakcija mesečno u zemljama u kojima posluje.

Kompanija sa skoro 700 zaposlenih

Zaposleni u kompanijama Asseco SEE i Payten, kojih u Srbiji ima skoro 700, najdragoceniji su resurs kompanije, a više od 80% je visoko obrazovanih stručnjaka koji razvijaju inovativna rešenja koja se koriste u Srbiji i u inostranstvu. Kompanija posluje transparentno ispunjavajući najviše standarde, uz korišćenje stečenog internacionalnog iskustva na lokalnim tržištima.

„Danas je ključ razvoja tehnologije korisničko iskustvo koje možemo da ponudimo našim klijentima u različitim industrijama, ali i krajnjim korisnicima, pre svega mladima. Doprinos koji kompanija u Srbiji pruža upravo razvoju ovakvih rešenja, pronalaženju novih načina da se ostvari brža, jednostavnija, a istovremeno i sigurnija usluga je neizmeran i verujem da će zaposleni i u narednih 30 godina postavljati standarde i razvijati rešenja koja se primenjuju širom sveta“, kaže Piotr Jelenski, CEO grupacije Asseco South Eastern Europe.

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: