Audi i Disney kreiraju multimedijalne sadržaje za autonomna vozila

Kada autonomni automobili stignu na puteve, putnici u njima će imati dosta slobodnog vremena. S obzirom da tu neće biti vozača, kompanije Audi i Disney osmislile su način kako da ih zabave. Iako se detalji o njihovim namerama čuvaju u tajnosti do CES-a 2019 koji će se održati u januaru, iz Audi-ja su nam stigle neke najave o tome.

Ideja je da se putnicima ponudi „novi tip multimedijalnog sadržaja“ koji će iskoristiti sve prednosti tehnološkog progresa fokusiranog na vozila, kao što je pristup velikoj količini Audi-jevih setova podataka. Naznačeno je i da će ti podaci biti u nekoj vezi sa dužinom putovanja (verovatno u smislu da će duga putovanja učiniti zabavnijim i lakšim). Ali, pre nego što zaživi u autonomnim vozilima, ovaj sistem će verovatno prvo biti upotrebljen za korisnike na zadnjim sedištima novih modela automobila.

Kako su iz Audi-ja i Disney-a naglasili, ovo neće biti samo koncept sa kojim će izaći na CES. Oni već imaju jasnu strategiju i osmišljen biznis plan za komercijalizaciju tehnologije.

Pročitajte i:  Uber se vraća autonomnim vozilima

U ovom trenutku još uvek nije jasno kakva bi to kolaboracija bila, kao ni kakav je roadmap sistema. Jasno je samo da će adresirati bar jednu od društvenih implikacija pune autonomije vožnje. Do današnjeg dana nije bilo mnogo razmišljanja o tome šta će putnici raditi u vozilima kada ne budu morali da upravljaju njima. Jasno je da će proveravati svoje telefone ili završavati neke poslove, ali to neće uvek biti slučaj. I upravo tu svoju priliku vidi ovo Audi-Disney partnerstvo.

Izvor: Engadget

Facebook komentari:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.