Besplatni streaming servis Tubi planira širenje na nova tržišta

Tubi, besplatni servis za strimovanje video snimaka (koji možemo nazvati najboljom besplatnom Netflix alternativom), planira da udvostruči sadržaje tokom ove godine. Trenutno ovaj servis nudi više od 12.000 filmova i TV serija, sa ukupno 40.000 časova, a u toku 2019. godine planira da uloži 100 miliona USD u proširenje svoje biblioteke sadržaja.

PCPress.rs Image

Kompanija tvrdi da je gledanost njihovog sadržaja u 2018. godini porasla 4.3 puta u odnosu na prethodnu godinu, a samo u četvrtom kvartalu 2018. godine ostvaren je veći prihod nego u celoj 2017. godini. Izvor prihoda ove kompanije su oglašivači, kojih sada ima više od 1.000.

Prema procenama Sensor Tower-a, kompanije koja se bavi analizom mobilnih podataka, Tubi ima oko 51 milion korisnika na mobilnim uređajima, a samo u decembru prošle godine dobio je 1.7 miliona novih korisnika. U odnosu na 2017. godinu, ovaj servis je povećao korisničku bazu za 21%. Inače, ova platforma omogućava besplatno gledanje video sadržaja ne samo na telefonima, već i na računarima i pametnim televizorima.

Servis je prvenstveno dostupan za korisnike u SAD-u i Kanadi, mada je interesantno da bez problema može da se gleda i u Srbiji. Inače, kompanija planira da u toku ove godine proširi tržišta, a taj proces započeće u prvom kvartalu ove godine.

Pročitajte i:  Sve više korisnika: Spotify objavio rekordan rast

S obzirom da se radi o besplatnom servisu, Tubi ne može da se takmiči sa Netflix-om i HBO GO-om po pitanju aktuelnosti i kvaliteta filmova. Na njemu nema aktuelnih blockbaster-a, već se prvenstveno oslanja na naslove koji su kvalitetni, ali ne toliko da bi bili kandidati za nagrade. U pitanju su uglavnom filmski klasici, stariji filmovi, filmovi B produkcije, dokumentarci, dečiji filmovi i ostali sadržaji koji vam možda neće privući pažnju na prvi pogled, ali ih ipak vredi pogledati.

Izvor: TechCrunch

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , , ,